به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف سپهوند در قرارگاه نوروزی امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان افزود: این میزان موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل 39 درصد افزایش در کشف را نشان می دهد.
وی بیان کرد: در این مدت کشته شدگان حوادث رانندگی 29 درصد، تصادفات منجر به فوت 6 درصد، تصادفات خسارتی 16 درصد، سرقت منزل 44 درصد، نزاع های جمعی 43 درصد و نزاع های فردی 19 درصد کاهش داشته است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: هر اندازه که پلیس در سطح جامعه بتواند قدرت عمل خود را در مقابله با جرایم و ناهنجاری ها نشان دهد، زمینه برای گسترش نا امنی ها کاسته می شود و فرایند جرم در حیطه کنترلی مطلوب تر قرار می گیرد.
سپهوند عنوان کرد: دستیابی و پایدار سازی احساس امنیت اجتماعی با توجه به موقعیت و جایگاه مهمی که در برنامه ریزی ها دارد، نیازمند مقدمات، زمینه ها و عواملی است که می طلبد مسئولان انتظامی در استان با تدبیر و نگاه کارشناسانه خود، همواره بر اساس آن تصمیم گیری و اولویت بندی کنند.
وی تاکید کرد: تامین احساس امنیت اجتماعی به منظور مهیا کردن بستر توسعه همه جانبه در سال اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال، وظیفه مهمی است که سازمان های متولی نظم و امنیت با بهره جستن از سرمایه های اجتماعی باید بستر و زمینه تحقق هر چه بهتر آن را فراهم سازند.

***کشف 13 فقره سرقت در استان مرکزی
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 13 فقره سرقت در ایام تعطیلات نوروری امسال در این استان کشف شد.
سرهنگ سیامک قاسمی افزود: در این رابطه 16 سارق دستگیر شدند.
وی بیان کرد: پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان از جمله اولویت های پلیس در بسترسازی امنیت پایدار در طول تعطیلات ایام نوروز است که با جدیت تمام دنبال می شود.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: طرح های انتظامی در ایام نوروز با بهره گیری از توان و تجهیزات پلیس با قوت تداوم دارد و انتظار است شهروندان و مسافران در صورت مشاهده هرگونه مشکل مراتب را برای پیگیری به پلیس 110 اطلاع دهند.
سال گذشته وقوع سرقت در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه قبل از آن هفت درصد کاهش یافت.
3005/6013/خبرنگار:معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.