به گزارش ایرنا، محمود زمانی قمی عصر شنبه در آیین دیدار با خانواده معظم شهید علی نقی داودآبادی در اراک، افزود: خانواده معظم شهدا صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و رسیدگی و تکریم این عزیزان باید در جامعه به یک فرهنگ ماندگار تبدیل شود.
وی ادامه داد: مسئولان باید هراز گاهی از فعالیت ها و مشغله های روزانه فاصله گرفته و با دیدار از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بروند و ضمن ارج نهادن به صبر و استقامت این قشر از جامعه، در راستای حل مشکلات آنان گام بردارند.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مرکزی ادامه داد: خانواده های معظم شهدا، پدران و مادران معنوی جامعه محسوب می شوند و آحاد مردم باید برای این عزیزان احترام ویژه ای قائل باشند.
وی بیان کرد: خانواده ایثارگران و شهدا با دستان خود فرزندان رشید خود را به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستادند و امروز نه تنها هیچ خواسته ای از مسئولان ندارند بلکه با کمال تواضع و فروتنی در تمامی صحنه ها آماده خدمت هستند.
زمانی قمی، اشاعه منش فکری و الگوی رفتاری شهدا را سرمایه نرم کشور دانست و گفت: استفاده از این سرمایه ارزشمند در گرو تکریم خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
شهید علی نقی داودآبادی در 23 دی ماه سال 1342 در شهر داودآباد متولد و پس از تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی(ره) به استخدام این نیروی انقلابی درآمد.
وی در سال 1360 به مناطق عملیاتی جنوب اعزام و در 17 آبان ماه سال 1362 در منطقه پنجوین عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
استان مرکزی 6 هزار و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد بیش از 2 هزار شهید از شهرستان اراک خون سرخ خویش را تقدیم ارزشهای انقلاب اسلامی کرده اند.
3017/6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.