حجت الاسلام سبد ابراهیم حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس فرمایشات رهبری دولت باید پرتحرک وشجاع بوده و با رویکرد توجه به تولید درون زا سرمایه گذاری کند.
وی قاچاق را معضل بزرگ تولید و اشتغال در کشور دانست و ادامه داد: با ورود قاچاق در کشورها، تولید داخلی تعطیل می شود که با توجه به ارتباط این مهم با بحث اشتغالزایی، موجب افزایش بیکاری در جوانان می شود.
امام جمعه ساوه به وظایف مردم در قبال تحقق شعار سال نیز اشاره کرد و گفت: مردم باید توجه داشته باشند با عزم ملی و اقدام اسلامی، از فرهنگ غلط مدگرایی و چشم وهم چشمی پرهیز کنند تا فرهنگ استفاده از کالای تولید داخل رواج یابد.
حجت الاسلام حسینی افزود: نامگذاری های سال توسط رهبر معظم انقلاب، بر اساس نیازهای واقعی جامعه به منظور توسعه کشور و استقامت در برابر دشمنان است که مردم و مسئولان باید برای تحقق آن تلاش کنند.
وی تصریح کرد: دشمنان نتوانستند در جنگ نظامی علیه جمهوری اسلامی اقدامی داشته باشند ازین رو به تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی روی آوردند و مشکلاتی برای کشور و مردم ایجاد کردند.
امام جمعه ساوه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر دوری از شعار و تبلیغات و جلوگیری از هزینه های تبلیغاتی گفت: بیکاری ناشی از عدم تولید منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق است که باید امسال به حداقل ممکن کاهش یابد.
سال 96 از جانب رهبر معظم انقلاب با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است.
7269/3075/خبرنگار: الهام بابایی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.