حجت الاسلام سید علی حسینی درخطبه های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) خمین افزود: سنت های بسیار نیکویی همچون دید و بازدید، سرکشی به اقوام، هدیه دادن، نظافت، صلح و دوستی در نوروز اتفاق می افتد.
وی اظهارکرد: عید فقط لباس نو برتن کردن نیست بلکه مسلمان بایستی تلاش کند از گناه و عذاب الهی درامان باشد که در این صورت هر روز برای مسلمان عید محسوب می شود.
امام جمعه خمین به عملیات فتح المبین نیز اشاره کرد و افزود: در نوروز 61 رزمندگان غیور حرکت بزرگی انجام دادند و فقط 15 هزار عراقی را اسیرکردند و این حماسه دنیا را تکان داد.
وی در ارتباط با ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: هر کس که توانمند، متخصص و متعهد است در این عرصه وارد شود و اگر از توانمندی برخوردار نیست از شخص دیگر بخواهد که پای در عرصه انتخابات گذارد.
امام جمعه خمین در ارتباط با حوادث تلخ و شیرین سال 95 گفت: سال 95 مملو از حوادث تلخ و شیرین بود حوادثی همچون حادثه پلاسکو و سوختن آتش نشانها در این حادثه که غم بزرگی بر این مردم تحمیل کرد و حادثه تصادف قطار سمنان و ظلم و جنایت عربستان در یمن و جنایت تروریست های داعش از حوادث تلخ امسال بود.
وی اظهارکرد: دستیابی به فناوری و افزایش توان دفاعی و نظامی، حماسه 22 بهمن که منجر به بهت و حیرت دشمن از حضور پررنگ مردم شد، آزادی حلب و شکست های پی در پی تروریست ها و پیروزی های جبهه مقاومت از حوادث شیرین سال 95 است.
وی ادامه داد: به یاری خداوند جبهه مقاومت روز به روز در حال تقویت شدن و پیروزی است و تروریست ها در حال فرار، شکست و نابودی هستند.
امام جمعه خمین در ارتباط با نامگذاری سال 95 اقتصادمقاومتی ،اقدام و عمل گفت: ناحیه مقاومت بسیج طرح های خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی اجرا کرد که لازم است استمرار یابد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 110 هزار نفر جمعیت و در فاصله 61 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده : حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.