محمد بهاروند روز چهارشنبه همزمان با آغاز روند انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور افزود: شروع انتخابات شوراهای اسلامی توسط رییس ستاد انتخابات کشور صادر شده است.
وی اظهار کرد: امید می رود در شهرستان ساوه و سراسر کشور انتخاباتی پرشور با مشارکت گسترده مردم برگزار شود.
فرماندار ساوه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات گفت: مردم همواره برای دفاع از آرمان های انقلاب و ادامه راه شهدا به صحنه آمده اند و به بهترین شکل،‌ دین خود را به نظام وانقلاب ادا کرده اند.
بهاروند افزود: در انتخابات 29اردیبهشت ماه نیز مردم حماسه ای دیگر خلق می کنند و با حضور گسترده، کاندیدای اصلح را برای شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد.
وی ادامه داد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی با اتکا بر سرمایه مردمی و یک قانون مترقی و جامع برگزار می شود و به دنبال آن همواره شاهد ‌مقبولیت، مشروعیت و عزت در عرصه داخلی و بین المللی هستیم.
وی به اهمیت و جایگاه شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و ادامه داد: مردم با انتخاب نماینده اصلح نقش بسزایی در توسعه همه جانبه شهر و روستای خود دارند.
داوطلبان ‌برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا می‌ توانند از تاریخ 30 اسفندماه سال جاری تا 6 فروردین‌ ماه سال 96 نسبت به ثبت ‌نام و شرکت در انتخابات شوراها اقدام کنند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین انتخابات میان دوره ای مجلس دهم به صورت همزمان در 29 اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می شود.
7269/3075/خبرنگار: الهام بابایی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.