به گزارش ایرنا، سردار رجبعلی عراقی پور شامگاه یکشنبه در همایش رهروان ام البنین (س) در ساوه افزود: انقلاب اسلامی جغرافیا و مرز ندارد و فراتر از مرزهای کشور است.
وی گفت: انقلاب اسلامی معادله پایان تاریخ بر مبنای لیبرال دموکراسی را باطل کرد و مردم متوجه شدند لیبرال دموکراسی دروغی بیش نیست و برای غارت کشورها، ملت های ضعیف و انباشت سرمایه آن ها مطرح شده است.
سردار عراقی پور ادامه داد: از زمان فروپاشی عثمانی ثروت اسلام از جمله کشور ایران دست دشمنان افتاد و در حال حاضر نیز دشمن با ثروت برخی کشورهای مسلمانان علیه مسلمانان برادر کشی می کند.
وی افزود: جمهوری اسلامی مانع غارت ایران، کشورهای مسلمان و ملت های مظلوم شده که این برای دشمن سخت است.
وی اظهار کرد: دشمن عنوان می کند مادامی که جمهوری اسلامی مدعی استقلال نباشد با این نظام مشکلی ندارد که این سخنان نشان می دهد استکبار مشکل هویتی واعتقادی با ایران دارند.
مشاور قرارگاه امام حسین (ع) گفت: دشمن می داند که جمهوری اسلامی ثابت کرد بدون آمریکا می شوند ماند چراکه ایران اسلامی در مقابل نماد استکبار و شیطان بزرگ ایستادگی کرد.
سردار عراقی پور بیان کرد: در شرایطی که دنیا باور کرده بود ایستادگی در مقابل استکبار به معنای فنا است، جمهوری اسلامی و ملت ایران آن را باطل کرد.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ثابت کرده هم بدون آمریکا و هم در حال با مبارزه با امریکا می شود ماند و پیشرفت کرد، و به همین دلیل است که استکبار در حوزه های امینتی، سیاست، فرهنگ و اقتصاد با جمهوری اسلامی می جنگند و تمام توان خود را به کار گرفته است.
وی با اشاره به اقدامات دشمن افروزانه استکبار در منطقه علیه ایران گفت: ریشه این دشمنی ها موضوع 'انقلاب اسلامی' است و در این راه نیز شهدای برجسته ای تقدیم شده است.
سردار عراقی پور، انقلاب اسلامی را پدیده ای منحصر به فرد در تاریخ دانست و افزود: فرهیختگان عالم قادر به درک و تحلیل این انقلاب نیستند.
وی بیان کرد: عظمت انقلابی به دلیل این است که منشا آن قدرت و اراده الهی بود و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی نیز همین است.
مشاور قرارگاه امام حسین (ع) با تاکید بر پاسداری از خون شهدا و تکریم خانواده آنان، گفت: پایداری خانواده شهدا موجب استحکام و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی شده است.
سردار عراقی پور گفت: جمهوری اسلامی به دنبال جنگ نیست و پس از چهار دهه استوارتر پیش می رود و خارج از جغرافیای جمهوری اسلامی از حریم اهل بیت دفاع می کند.
وی ادامه داد: رهبری در دیدار با نمایندگان خبرگان رهبری فرمودند جوانان امروز مستحکم تر از گذشته هستند.
وی اضافه کرد: در دوران خفقان قبل از انقلاب تعریف روشنی از انقلاب و اسلام نبود اما جوانان در ان زمان و هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند.
وی گفت: اما امروز که داوطلبان بسیاری برای دفاع از حریم اهل بیت وجود دارد نشان دهنده این است که جوانان این دوره، به مراتب مستحکم تر از جوانان سال های انقلاب هستند.
وی ادامه داد: در خصوص مسایل هسته ای نیز ایران با وجوداینکه هرگز به دنبال سلاح کشتار جمعی و هسته ای نبوده است ، به تمام تعهدات خود عمل کرد اما طرف مقابل نشان داد قابل اعتماد نیست.
در این آیین از شماری از مادران شهدای ساوجی با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.
ساوه با 290 هزار نفر جمعیت، دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که 580 شهید، یکهزار و 610 جانباز و 88 آزاده سرفراز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.