به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار کیومرث عزیزی افزود: 20 اسفندماه جاری شخصی که خود را راننده یک دستگاه خودروی سنگین معرفی کرد در تماس با مرکز فوریت های پلیس 110، سرقت خودرو و محموله 23 تنی شمس آلومینیوم اعلام کرد.
وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه ماموران، این فرد مطرح کرد که قبل آن (19 اسفندماه جای) خودروی خود را در محلی پارک کرده اما پس از برگشت، خودرو با محوله آن به سرقت رفته است که موضوع در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در روند تحقیقات سرنخ هایی از سارقان به دست آمد و مشخص شد اعضای این باند که سه نفر سارق سابقه دار هستند، قصد دارند این محموله را در شهرستان قم به فروش برسانند.
سردار عزیزی تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق، سارقان در کمتر از هشت ساعت و در زمان فروش محموله سرقتی دستگیر شدند.
وی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شدند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: از سارقان دستگیر شده یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف و خودرو و محموله کشف شده نیز به مالباخته تحویل شد.

***متلاشی شدن باند سرقت در شازند
فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: باند سرقت خودرو و لوازم جانبی در این شهرستان متلاشی شد.
سرهنگ بیژن جنتی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و اعلام گزارش هایی در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در شهر مهاجران، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی بیان کرد: در این راستا با اقدام های اطلاعاتی سه نفر اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند ادامه داد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته به سه فقره سرقت خودرو و 21 فقره سرقت لوازم داخل آن اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شدند.
وقوع سرقت در استان مرکزی از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش یافته است.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.