احمد قره بیگلو روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با مشارکت سرمایه گذاران شرکت تراکتورسازی ' ال اس' در قالب گروه سرمایه گذاران کره ای از مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه، امکان سنجی تولید تراکتور در این مجموعه قوت گرفت.
وی اظهار کرد: شهرستان زرندیه مقصد مناسبی برای سرمایه گذاران است چرا که نزدیکی به فرودگاه امام خمینی (ره) به عنوان یکی از بسترهای ارزشمند برای حضور بخش خصوصی، در این شهر فراهم است.
مدیر جهاد کشاورزی زرندیه تصریح کرد: فناوری و دانشی که توسط سرمایه گذاران کرده ای وارد می شود مورد تایید اتحادیه اروپا بوده و از بهره وری ماسبی در حوزه کشاورزی برخوردار است.
قره بیگلو گفت: با توجه به تعامل و بازاریابی مناسب این شرکت کره ای با دیگر کشورهای منطقه ت ولید تراکتور در این کارخانه نه تنها نیاز کشور را برآورده می کند بلکه می توان حوزه صادرات را نیز رونق بخشید.
وی گفت: بر اساس اظهارات رئیس شرکت تراکتور سازی ' ال اس' کره جنوبی، مشارکت با طرف ایرانی برای ایجاد بزرگترین کارخانه تولید تراکتور در شهرستان زرندیه از برنامه های این سرمایه گذاران کره ای است.
قره بیگلو گفت: پس از انجام امکان سنجی های لازم، فعالیت رسمی تولید به ظرفیت 15 هزار دستگاه تراکتو در سال آغاز می شود.
مجتمع کشت و صنعت فدک شامل فروشگاه تجهیزات و ابزار آلات کشاورزی دارای نمایندگی در سراسر کشور و عرضه کننده لوازم کشاورزی و نهاده با بیش از 14 هزار عنوان محصول، انبار تراکتورها، کارخانه فرآوری پسته، تولید بذر، انبار سم و انبار کود است.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمعیت 57 هزار نفر از شهرستان های 12 استان مرکزی و قطب کشاورزی و صنعتی استان مرکزی است.
4896/3075خبرنگار: حمید فرقانی ** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.