حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه خمین افزود: مسئولان این شهرستان با حمایت، محبت، برخورد شایسته و همکاری زمینه جذب و تشویق سرمایه گذاران را فراهم آوردند.
وی ادامه داد: برخی مقررات نیازمند بازنگری در اجراست و عدم تجدید نظر در این قوانین، کارآفرینان را در مسیر صدور مجوزهای قانونی با تنگناهایی مواجه می کند.
امام جمعه خمین با اشاره به حضور گسترده مردم در تشییع شهدای گمنام در چند روز گذشته افزود: این حضور حماسی نشان داد که مردم علاقه مند به شهدا، انقلاب و ارزشهای اسلامی و معنوی هستند و از اصل انقلاب و آرمان ها دور نمی شوند.
حجت الاسلام حسینی به 15 اسفند و روز درختکاری نیز اشاره کرد و افزود: در این روز باید درختان مثمر کاشته شود چرا که ثمرات و فواید بیشتری دارد.
وی بیان کرد: به اعتقاد کارشناسان و دانش پژوهان برخی گونه های درختان غیر مثمر سبب آلودگی هوا می شوند و شهرداری و مسئولان منابع طبیعی تلاش کنند در روز درختکاری، کاشت درختان مثمر را افزایش دهند.
امام جمعه خمین در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: کمیته امداد متصدی کمک رسانی به فقرا است اما نیکوکاران خیر اندیش نیز باید دوشادوش نهادهای حمایتی از فقرا و مستمندان دستگیری کنند چرا حمایت از فقرا پس انداز معنوی برای آخرت است.
امام جمعه خمین با اشاره به تأسیس کانون‌های فرهنگی مساجد گفت: این کانون‌ها باید زیر نظر امام جماعت مساجد مدیریت شود تا در راستای احکام اسلامی برای ترویج فرهنگ اسلامی، گام ارزشمندی برداشته شود.
حجت الاسلام حسینی در بخش دیگراز سخنان خود به تصویب قانون مجلس در خصوص سقف حقوق و دستمزد اشاره کرد و گفت: این قانون نیازمند بازنگری کارشناسانه است.
وی افزود: برخی دشمنان منطقه از جمله عربستان در تحرکات مختلفی دست دارند که حذف بشار اسد، اختلاف بین شیعه و سنی در عراق، تاثیرگذاری در انتخابات لبنان، تجهیز داعش و ایران هراسی از جمله این تحرکات است.
وی ادامه داد: شکست بدخواهان نظام به واسطه قدرت جبهه مقاومت، روشنگری و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری است.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی به عنوان زادگاه معمار کبیر انقلاب با 110 هزار نفر جمعیت در فاصله 61 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.