به گزارش ایرنا، محمود زمانی قمی روز سه شنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) افزود: ساماندهی صنایع و راه اندازی کارخانه های کوچک و متوسط این استان از ابتدای امسال در دستور کار قرار گرفت که تا کنون هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به یک هزار و 12 واحد تولیدی پرداخت شده است.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران نظام در اوایل سال جاری ساماندهی هفت و هزار و 500 واحد تولیدی را به دولت تکلیف فرمودند که هم اکنون 23 هزار واحد تولیدی با دریافت تسهیلات رونق تولید ساماندهی شده اند که این مهم یک دستاورد ارزشمند برای خدمتگزاران مردم در دولت محسوب می شود.
استاندار مرکزی گفت: هم اینک شرکت رنو فرانسه در صدد راه اندازی یک کارخانه با ظرفیت 2 هزار فرصت شغلی در شهرستان ساوه است که این مهم نمونه ای شاخص از موفقیت برجام محسوب می شود.
وی گفت: موفقیت برنامه های فرهنگی و اجتماعی در هر جامعه ای بستگی به شرایط اقتصادی و معیشتی آن جامعه دارد، بنابراین حل مشکلات اقتصادی مردم در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار گرفت.
زمانی قمی ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان مرکزی همه ظرفیت های خود را در بخش ساماندهی شرایط اقتصادی به کار گرفته اند که در سه سال گذشته موفقیت های چشمگیری نیز حاصل شده است.
استاندار مرکزی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 39 نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی در استان برگزار شده که در هر نشست برای یک حوزه خاص تصمیم گیری و چاره اندیشی شده است.
وی بیان کرد: ایجاد اشتغال خرد و روستایی در استان با جدیت تمام در حال پیگیری است و طرح های اقتصادی روستایی در اولویت پرداخت تسهیلات قرار دارد.
استاندار مرکزی گفت: دامنه پرداخت تسهیلات رونق تولید با توجه به سبقه استان مرکزی و جغرافیای خاص صنایع کوچک به سمت و سوی اشتغال خرد و تقویت بسترهای اقتصادی در روستاها معطوف شده است.
وی بیان کرد: دولت یازدهم در بسیاری از بخش ها از جمله اقتصاد از چشم انداز ترسیم شده خود پیشی گرفته و این دستاورد مهم باید از سوی رسانه های مختلف به خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به آحاد جامعه منعکس شود.
مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در سخنانی گفت: ساده سازی اطلاعات در قالب تولیدات خبری فاخر، نیاز حیاتی جریان اطلاع رسانی در کشور است.
محمد خدادی بیان کرد: خام فروشی اطلاعات و داده های خبری در جریان اطلاع رسانی مردود است و در واقع ارزش افزوده اطلاعات مولفه ای حیاتی در اثرگذاری جریان رسانه ای است.
وی بیان کرد: ایرنا به عنوان رسانه رسمی کشور همواره با تاکید بر تولید محتوا به دنبال جریان سازی شفاف رسانه ای است که این مهم باید با توانی مضاعف و تاکید بر صحت و دقت در دستور کار قرار گیرد.
شرکت در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی و همچنین دیدار با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) این استان از دیگر برنامه های محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در سفر یک روزه به شهرستان اراک بود.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.