به گزارش ایرنا، فاطمه محمد حسینی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روحیه ایثار و شهادت طلبی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس زمینه شکست صدام و رژیم بعثی عراق را فراهم کرد.
وی اضافه کرد: رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی از حمایت بیش از 40 قدرت دنیا بهره مند بود اما، رزمندگان اسلام با دست خالی ولی با ایمان و اعتقاد راسخ به شهادت در راه خدا توانستند رژیم بعثی را از خاک وطن بیرون و با افتخار از کیان ایران اسلامی دفاع کنند.
این مادر شهید بیان کرد: عامل پیروزی رزمندگان اسلام بر رژیم بعثی تنها اعتقاد راسخ به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی بود، که این روحیه ارزشمند باید همواره در جامعه جاری باشد تا اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان در جنگ های اقتصادی و فرهنگی بتوانند در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.
وی اضافه کرد: از آغاز جنگ تحمیلی فرزند شهیدم مانند همه جوانان و نوجوانان آن دوران هوای جبهه ها را در سر می پروراند و اعتقاد داشت که آحاد جامعه نسبت به دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی وظیفه دارند.
این مادر شهید اظهار کرد: فرزند شهیدم معتقد بود که حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و دفاع از کیان و ایران اسلامی وظیفه آحاد جامعه است چرا که آرمان های انقلاب با این جنگ تحمیلی به خطر افتاده و همه باید برای نجات انقلاب اسلامی تلاش کنند.
وی بیان کرد: من و دیگر خانواده های شهدا فرزندانمان را به جبهه ها فرستادیم تا پیش پروردگارمان روسفید باشیم و انتظار داریم که نسل جوان نیز رهروی راستین شهدا باشند.
وی ادامه داد: فرزند شهیدم با وجود سن و سال کم، بر خود لازم دانست تا در جبهه ها حضور پیدا کرده و تا آخرین قطره های خون خود از خاک و ناموس وطن دفاع کند.
این مادر شهید بیان کرد: امروز نیز جوانان و نوجوانان وطن وظیفه دارند تا خود را با سلاح تقوا تجهیز کرده و با تحصیل علم ودانش و کار و تلاش شبانه روزی درخت انقلاب اسلامی را که با خون امثال فرزند شهید من آبیاری شده است را به ثمر بنشانند.
این مادر شهید وصیت نامه فرزند شهیدش را در اختیار ایرنا قرار داد که در فرازی از آن آمده است: برادران و خواهران عزیزم شما را وصیت می کنم به نماز خواندن در جماعت که دست خدا با جماعت است، نماز ستون دین است و سهل انگاری در آن باعث تیرگی قلب می شود.
برادران و خواهران عزیز بدانید و آگاه باشید که همه دغدغه رزمندگان اسلام در مناطق عملیاتی بیرون راندن دشمن بعثی از خاک وطن و برقراری امنیت و آرامش در جای جای ایران اسلامی است.
از شما خواهران و برادران عزیز خواستارم که همواره در مسیر اهداف شهدا گام برداشته و با پشتیبانی خود از امام شهدا انقلاب اسلامی را حفظ و حراست کنید.
شهید عبدالله حسینی در 28 خرداد سال 1340در اراک متولد شد و در سال 1359 به صورت داوطلبانه به جبهه های جنوب کشور اعزام شد و در اردیبهشت ماه سال 1361 در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
استان مرکزی بیش از 6هزار و 300 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.