به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته ساوه، افزود: راه و حرف ملت ایران تبعیت از ولایت فقیه و آرمان های نظام است و از آن کوتاه نمی آید.
وی اظهار کرد: ایران اسلامی با ایستادگی در مقابل استکبار جهانی در جهان و منطقه نقش آفرینی می کند و در کشورهای منطقه از جمله سوریه حضور موثر دارد.
امام جمعه ساوه با تاکید بر صلح طلبی جمهوری اسلامی ادامه داد: هیچ مرد با غیرتی در قبال تعدی دشمن به دین و یا مملکت خود بی تفاوت نیست و حضور ایران در برخی کشورها نیز در راستای حفظ اسلام و امت اسلامی است.
وی روحیه انقلابی گری مسلمانان را از مایه هراس آمریکا و اروپا دانست و افزود:آنچه اسرائیل غاصب را زمین گیر کرد روحیه انقلابی گری و مقاومت است.
وی تصریح کرد: اسرائیل شعار نیل تا فرات و خاور میانه بزرگ را سر داد ولی جبهه مقاومت باعث شد خانه نشین شده و پشت دیوار حایل پنهان شود.
خطیب جمعه ساوه با تاکید بر حمایت مسلمانان و آزادیخواهان دنیا از انتفاضه فلسطین گفت: مقام معظم رهبری با حضور مسئولان بیش از 80 کشور بسیار با صراحت سخنرانی کردند که این مهم موجب شد پیمان ترکیه، عربستان و اسرائیل علیه ایران به حاشیه رود.
حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به هشتم اسفندما ه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: ادب بهترین میراثی است که از طرف والدین برای فرزند به ارث گذاشته می شود.
وی با تاکید بر حق گویی و حق طلبی رسانه ها و مسئولان ادامه داد: باید اقداماتی انجام دادو هزینه هایی متقبل شد که به جای گسترش زندان ها، برای تربیت افراد برنامه ریزی شود تا بسیاری از آسیب ها ایجاد نشود.
وی گفت: باید مکرم ترین افراد در جامعه معلمان و اساتید باشند چراکه فرزندان را به عنوان آینده سازان کشور تربیت می کنند.
امام جمعه ساوه گفت:مردم از نظام اسلامی راضی هستند اما تبعیض، پارتی بازی و رشوه گری را نمی پذیرند و اعتقاد دارند هیچ کس در هیچ مسولیتی نباید از قانون مصون باشد.
وی همچنین با اشاره به روزهای پایانی سال و کمک های مردمی به نیازمندان گفت: مردم هدایا و نذورات خود را در مکان های معتبر اهدا کنند.
نماز عبادی و سیاسی جمعه اراک در 33 نقطه شهری برگزار می شود.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.