سرهنگ پرویز اسدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای تامین امنیت مردم و بازاریان و ایجاد فضای آرام و مناسب، تیم های نیروی انتظامی با حضور ویژه در بازار هرگونه تخلفی را رصد و با آن برخورد می کنند.
وی اظهار کرد: طرح نوروزی امنیت بازار و خیابان ها تا پایان اسفند ادامه دارد و چنانچه مردم دچار مشکلی شوند نیروهای انتظامی نسبت به شناسایی و برخورد با عوامل دردسر ساز اقدام خواهند کرد.
سرهنگ اسدی گفت: این طرح موجب ارتقاء ضریب امنیتی می شود و حضور گشت‌های پیاده و سواره در روزهای پایانی سال به ویژه در مراکز خرید و بازار شهر تشدید می شود و در ادامه نیز طرح نوروزی فروردین ماه اجرا می شود.
فرمانده انتظامی ساوه با تاکید بر نصب دوربین های نظارت در شهر ساوه گفت: در این راستا 20 نقطه شناسایی و در شورای تامین مصوب شده است.
به گفته سرهنگ اسدی شهرداری ساوه مجری اجرای این طرح و نصب دوربین ها شده که انتظار می رود تا قبل از سال جدید و در غیراینصورت تا پیش از انتخابات اردیبهشت ماه سال آینده این مهم اجرایی شود.
وی اضافه کرد: دوربین های نظارت تصویری عامل مهمی برای ایجاد نظم و بهره برداری های ترافیکی است که باید در راه اندازی این سامانه تسریع شود.
ساوه با جمعیت حدود 290 هزار نفر دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی است که نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.