به گزارش ایرنا، در این پیام که نسخه ای از آن بامداد روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: نیک نامی از آن بلند همتانی است که در گستره عظمت ایمانشان، افتخار ملی و هویت دینی نمودی فاخر می یابد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: آنان که با اراده های بزرگ و راسخ، آرمان ها و ارزش ها را به قیمت جان، عزیز داشتند تا ایثار و فداکاری قرین یاد و خاطره شان در ذهن ملت قدر شناس ایران اسلامی جاودان شود.
در ادامه این پیام آمده است: خبر رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی آن مجاهد نستوه و یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) موجب تالم و تاثر گردید و جامعه ایران اسلامی را به سوگ نشاند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: عمر شریف این فقیه مجاهد در راه اسلام عزیز و سنت نبوی (ص) سپری شد و آن مرحوم و بیت مکرم ایشان در سال های سخت مبارزه انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی از همراهان و پیروان صدیق پیر جماران، حضرت امام خمینی(ره) بودند و رنج و محنت بسیاری را متحمل شد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با قبول مسئولیت های مهمی همچون ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، جانشین فرماندهی کل قوا، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز مجلس خبرگان رهبری بسیار کوشا و موثر بودند.
در ادامه این پیام آمده است: شورای اداری استان مرکزی ضمن ارج نهادن به خدمات ارزشمند و عمر بابرکت این عالم مجاهد، رحلت این عالم بیدار دل را به پیشگاه امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری، بیت مکرم ایشان، جامعه روحانیت و ملت سلحشور و مومن ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و علو درجات ایشان را از خداوند منان مسئلت دارد.
به همین مناسبت مجلس یاد بودی از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی از ساعت 10 تا 11 و نیم و 14 و نیم تا 16 و نیم امروز(دوشنبه) بیستم دی ماه در مسجد سیدهای اراک برپا می شود.
آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت و به لقاء الله پیوست.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.