نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از همه آحاد جامعه خواست برای مبارزه با ویروس کرونا همکاری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: همه آحاد جامعه باید برای مبارزه و ریشه کنی ویروس کرونا همکاری کنند تا نتایج رضایت بخش حاصل شود.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه در مصلی اراک افزود: کادر درمان، مردم و دولت از شیوع این بیماری نگران هستند و نابودی این ویروس منحوس با مشارکت عمومی ممکن است.

وی اظهار داشت: همانطور که استان مرکزی در آغاز شیوع بیماری توانست سرآمد استان‌های کشور باشد اکنون نیز که بیماری توسعه یافته باید تلاش شود تا استان مرکزی در رعایت و جلوگیری از بیماری به الگو در سطح کشور تبدیدل شود.

امام جمعه اراک گفت: ظرفیت بیمارستان‌ها از بیماران مبتلا تکمیل شده و امکانات درمانی اجازه خدمت نمی‌دهد بنابراین باید نکات بهداشتی به جدّ رعایت شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: اکنون دنیا و ایران اسلامی در شرایط سخت و حساسی در مواجه با بیماری قرار دارد بنابراین از تلاش پزشکان، پرستاران و همه کادر درمان قدردانی می‌شود.

وی اظهار داشت: دانشمندان ایرانی هم در ساخت واکسن کووید ۱۹ در تلاش هستند و امید است جمهوری اسلامی بتواند واکسن بیماری را تهیه و افتخار دیگری را در تاریخ به ثبت برساند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه گفت: نماز جمعه در ۱۰ تا ۱۵ شهر استان به خاطر آثار اجتماعی و انعکاس آن برگزاری می‌شود بنابراین باید نکات بهداشتی به دقت رعایت شود و در صورتی که صلاح باشد و اعلام شود؛ نماز جمعه هم تعطیل خواهدشد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: در مواجه با این بیماری نباید سهل انگاری صورت گیرد اگر کسی به نکات بهداشتی کم توجهی کند و فردی بیمار شود گناه کبیره است.

وی در ادامه اظهار داشت: امنیت کلیدی ترین و باارزش‌ترین مسئله جامعه است و در ابعاد مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.