به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری نیروی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ «محمدعقیل سلگی» افزود: این خودروها روز گذشته (چهارشنبه) در عملیات‌های جداگانه دریکی از جاده‌های شازند توقیف شد و در بازرسی از آن‌ها ۲هزار عدد بلبرینگ ،۳۰۰ عدد قفل ،۷۱۰ عدد اره آهنی، ۴۴۵ آچار، ۵۸۸ بسته کاپوچینو و دیگر اقلام قاچاق به دست آمد.
وی بیان کرد: کارشناس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان مرکزی، ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را حدود ۳۷۸ میلیون ریال برآورد کرد.

توقیف خودروی پژو ۴۰۵ با ۴۰ میلیون ریال تخلف در فراهان
 فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با بیش از ۴۰ میلیون ریال خلافی در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ «اسفندیار نظری» افزود: این خودرو دارای ۵۷ تخلف بود که برابر ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و با هدف انتظام‌‍‌بخشی به عبور و مرور و تامین امنیت ترافیکی توقیف شد و خودروی متخلف به پارکینگ منتقل شد.

کشف ۱۲ تن کتف و بال غیربهداشتی در دلیجان
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت:‌ ۱۲ تن کتف و بال مرغ بدون مجوزهای بهداشتی لازم و خارج از سیر قانونی در یک سردخانه در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ «علی هاشمی» افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان در انجام تحقیقاتی از انتقال یک محموله مرغ منجمد به سردخانه‌ای واقع در محدوده استحفاظی شهرستان دلیجان مطلع شدند و با هماهنگی انجام شده با مقام قضایی و به همراه تیمی از شبکه دامپزشکی، ‌از این محل بازدید و مقدار ۱۲ تن کتف و بال مرغ که خارج از مجاری قانونی در این سردخانه تخلیه شده بود، کشف شد.

وی بیان کرد: در این راستا ۲ نفر از مسئولان این سردخانه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

حادثه رانندگی در دلیجان یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: حادثه رانندگی در یکی از خیابان‌های این شهر یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ «علی هاشمی» افزود: این حادثه در اثر برخورد یک سه دستگاه خودروی سنگین در بلوار رحمت‌آباد دلیجان به وقوع پیوست که بر اثر آن راننده و سرنشین خودروی کامیون مصدوم و  از سوی نیروهای امدادی به مرکز درمانی انتقال شدند و یکی از مصدومان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: ‌صحنه این تصادف از سوی کارشناس پلیس راه بازدید شد و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و  مراحل قانونی را سپری می‌کند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.