به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: در این راستا ۱۹ هزار عدد اقلام بهداشتی احتکار شده شامل ماسک، پد الکلی، دستکش پلاستیکی و لاتکس و شیلد محافظ صورت به دست آمد.

وی بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شد.

دستگیری باند حفاران غیر مجاز آثار باستانی در کمیجان 
فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: باند حفاران غیرمجاز آثار باستانی در این شهرستان شناسایی و منهدم و چهار نفر عضو آن دستگیر شدند.

 سرهنگ «سعید فراهانی» افزود: در پی کسب خبری مبنی بر قصد حفاری  این افراد در یکی از روستاهای شهرستان برای کشف عتیقه و آثار باستانی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی بیان کرد: پس از اطمینان از صحت موضوع، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند که منجر به دستگیری چهار نفر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان افزود: در بازرسی از خودروی این افراد، یک عدد پیکور برقی، کابل، دیلم آهنی، تبلت، اسکنر، بیل دستگاه گنج یاب و متعلقات آن و دیگر وسایل متفرقه کشف شد.
سرهنگ فراهانی عنوان کرد: کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان مرکزی ارزش تقریبی تجهیزات کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
کشف ۷۳ و ۶۰۰ گرم حشیش در استان مرکزی

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۷۳ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر حشیش در ۲ عملیات جداگانه در این استان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: ۵۱ کیلوگرم از این حشیش به همراه ۹ کیلوگرم ماده مخدر دیگر از نوع تریاک از یک دستگاه کامیون در یکی از مسیرهای ارتباطی این استان به دست آمد.

وی بیان کرد: این میزان موادمخدر به شکل ماهرانه‌ای از یکی از استان‌های جنوبی جاسازی شده بوده که با اقدام اطلاعاتی کشف و در این رابطه ۲ توزیع کننده موادمخدر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ۲۲ کیلو ۶۰۰گرم دیگر مخدر حشیش از یک توزیع کننده در یکی از روستاهای شهرستان شازند به دست آمده است.

سرهنگ سپهوند اظهار داشت: متهم دستگیر شده در این عملیات نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

انهدام باند سارقان خودرو و محتویات آن در اراک 
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: باند سارقان خودرو و محتویات آن در اراک شناسایی و سه عضو آن دستگیر شدند.
سرهنگ «کامیار چهری» افزود: در پی وقوع سرقت‌های متعدد محتویات و قطعات داخل خودرو در شهرستان اراک، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی بیان کرد: با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش شبانه‌روزی، ۲ سارق حرفه‌ای و یک مالخر که دارای سوابق متعدد سرقت بودند، در این زمینه شناسایی و در عملیاتی دستگیر شدند و متهمان در بازجویی‌ها به ۱۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و چهار دستگاه خودرو در شهرستان اراک اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از سارقان و اعضای این باند، مشخص شد بیشترین موارد سرقت از  خودروهای پراید مدل پایین بدون تجهیزات ایمنی بوده و پس از اوراق کردن وسیله نقلیه سرقتی و فروش لوازم آن، خودرو را در مناطق متروکه شهرستان اراک رها می‌شده است.
سرهنگ چهری افزود: متهمان دستگیر شده در این راستا با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.