شاپور جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شعار اصلی این نهاد در ماه مبارک رمضان، شکرانه سلامتی هر خانواده یک سبد اطعام برای یک خانواده نیازمند است.

وی ادامه داد: پیرو این شعار کمیته امداد سعی دارد همانند سال‌های قبل با حمایت‌های خیرین بتواند خدمات بیشتری را برای خانواده‌های تحت حمایت به ویژه ایتام انجام دهد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی افزود: پیش بینی جذب ۳۵۵۵ حامی ایتام و محسنین از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی در ماه مبارک رمضان است.

جلالی ضمن تشکر از خیران و حامیان استان بیان کرد: امسال پیش بینی کمیته امداد استان جمع آوری هشت میلیارد و ۵۷۶ میلیون تومان از محل پرداخت زکات فطره با مشارکت مردم نوع دوست استان مرکزی به منظور کمک به نیازمندان است. در این خصوص ۱۰ مرکز نیکوکاری جدید دراستان در ماه مبارک رمضان افتتاح و راه اندازی می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: در ماه مبارک رمضان ارتباط غیر حضوری دو هزار خانواده در ماه مبارک رمضان با مسئولین استانی و شهرستانی در قالب طرح مفتاح الجنه برقرار و به مشکلات آن‌ها رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.