«عدالت بهرامی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مامورانی که در فرآیند جمع‌آوری مبالغ صندوق صدقات خانگی فعالیت داشتند به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به منازل مراجعه نمی‌کنند و نیاز است که مردم به ازای وجه موجود در صندوق با استفاده از درگاه اینترنتی امداد کمک‌ها را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

وی اظهار داشت: ۱۳۷ هزار و ۲۸۶ صندوق صدقات در استان وجود دارد که سال گذشته ۸۱ میلیارد ریال از این محل در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: درآمد حاصل از صندوق صدقات استان در زمینه درمان، تامین اجاره بها، تحصیل دانش آموزان و دانشجویان مددجو و کارگشایی مصرف می‌شود.

بهرامی افزود: ۸۳۶ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال سال گذشته در حوزه مشارکت‌های کمیته امداد درآمد حاصل شد که در سرفصل‌های اطعام، زکات فطریه، کفاره، کمک به آزادی زندانیان طرح اکرام، ایتام محسنین و صدقات هزینه شد.

وی اظهار داشت: مردم نیکوکار استان می‌توانند صدقه‌های خود را با ارسال عدد سه به ۳۰۰۰۳۳۳۳ و نصب نرم افزار سامانه نیکوکاری امداد پرداخت‌ کنند.

۸۸ هزار و۷۷۶ نفر در قالب ۴۸ هزار و ۴۶۶ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.