حسین بختیاری روز یکشنبه در نشست طرح مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه شهرستان اراک، افزود: محور اصلی این طرح، جذب کمک‌های مردمی، خیران و فعالان اقتصادی است که باید از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شود.

وی ادامه داد: نیازمندان از سوی ائمه جماعات و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و کانون‌های بسیج محلات شناسایی و فهرست این خانوارها در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان اراک اظهار داشت: ۲ هزار بسته از ۴۰ هزار بسته معیشتی این شهرستان در بخش ساروق، سه هزار بسته در بخش معصومیه و هفت هزار بسته در بخش مرکزی اراک و مابقی در نقاط حاشیه‌ای شهر توزیع و در صورت وجود بسته‌های مازاد، شهرستان‌های کمیجان و خنداب نیز از سوی اراک پشتیبانی می‌شود.

بختیاری بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل بهزیستی ۶ هزار و ۵۰۰ بسته، شهرداری اراک هفت هزار، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان هفت هزار و جمعیت هلال احمر نیز یک هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان اراک توزیع می‌کنند.

وی اضافه کرد: بهره‌گیری از ظرفیت صنایع، فعالان عرصه‌های مختلف کشاورزی و دامداری و شرکت‌های تعاونی بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

توزیع بیش از یکصد و ۱۲۰ هزار بسته معیشتی در راستای طرح کمک‌های مومنانه در استان مرکزی هدف‌گذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.