به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده ظهر یکشنبه در نهمین روز از دهه مبارک فجر در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی به مجتمع عشایری قشلاق در شهرستان زرندیه اظهار داشت: پروژه آبرسانی به روستاهای عشایر نشین منطقه قشلاق شهرستان زرندیه کار بسیار ارزشمندی است که امروز با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی شاهد بهره برداری آن بودیم.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه، تأمین آب شرب ۱۴ روستا انجام می‌شود که در فاز نخست ۴ روستا و در فروردین سال آینده صد در صد این طرح در سایر روستاهای باقیمانده این شهرستان اجرایی می‌شود.

استاندار مرکزی گفت: این پروژه با اعتبار نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان توسط سازمان امور عشایری کشور انجام می‌شود و همچنین کمک‌های لازم از استان نیز انجام خواهد شد و امیدواریم با اجرای این پروژه در راستای افزایش تولیدات عشایری در محدوده شهرستان‌های ساوه و زرندیه شاهد تحولات بهتری باشیم.

گفتنی است، همزمان با چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران، یک هزار و ۱۹۶ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، خدماتی و… در استان مرکزی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که بهره برداری از این طرح‌ها ایجاد ۱۰ هزار شغل را به همراه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.