به گزارش خبرنگار مهر، کلنگ احداث پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در روستای قورچی باشی خمین شامگاه شنبه توسط استاندار مرکزی بر زمین زده شد.

براساس این گزارش، در حاشیه این مراسم مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر اظهار داشت: در حال حاضر منطقه خمین، قدرت منصوبه ۲۵۵ مگا وات آمپر دارد و ظرفیت این پست که به منطقه اضافه می‌کند، نزدیک ۴۰۰ مگا ولت آمپر است که ظرفیت این پست پس از احداث به ۶۵۵ مگا ولت آمپر خواهد رسید.

فرهاد شبیهی ادامه داد: احداث این پست یک ظرفیت برای توسعه اقتصادی در منطقه است و تأمین نیاز و پایداری برق منطقه را فراهم می‌سازد.

وی بیان کرد: اعتبار این پروژه نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان است که با احداث خطوط جانبی و شرایطی که در کنار آن است به ۲۵۰ میلیارد تومان نیز خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر گفت: در کنار آن پست شهابیه با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است و از لحاظ ارتباطی برق شهرک صنعتی شماره ۳ خمین را تقویت خواهد کرد.

شبیهی افزود: ارزش تجهیزات خریداری شده این پست ۵۰ میلیارد تومان است و بحث‌های پدافندی آن انجام شده و برای مناقصه آماده است و تا سه سال آینده عملیات اجرایی آن تمام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.