«سید مهدی مرجان‌زاده» داور دیدار حساس تیم‌های صدرجدولی خوشه‌طلایی ساوه و فجر شیراز را شاید بتوان مطرح‌ترین چهره این دیدار عنوان کرد که با اخراج «محمد چهارمحالی» در واپسین دقایق نیمه نخست به ظن تمارض و فریب، ‌ساوجی ها را در مقابل تماشاگران خودی در ورزشگاه شهید چمران دست به عصا کرد.

نیمه نخست این دیدار تا حدی به صورت متعادل پیش رفت اما بازیکنان خوشه طلایی موقعیتهای بهتری برای گشودن دروازه حریف داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کافی را ببرند و با حساب صفر بر صفر به رختکن رفتند.

در نیمه دوم، یاران داود مهابادی از ۱۰ نفره بودن خوشه طلایی استفاده کردند و با تصاحب میانه میدان، توپ های بیشتری به سمت دروازه میزبان آوردند که با هوشیاری مدافعان و درخشش دروازهبان خوشه‌طلایی بی نتیجه ماند.

در دقایق پایانی این دیدار چند موقعیت مناسب از جمله ۲ ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه و یک پاس عرضی مقابل دروازه شیرازی ها نصیب تیم خوشه طلایی شد که بازیکنان خط حمله ساوه در گلزنی ناکام ماندند.

داور این دیدار فیزیکی علاوه بر یک اخراجی از تیم خوشه طلایی، ‌ به چند بازیکن دو تیم نیز کارت زرد نشان داد ولی در پایان با تقسیم امتیازات به کارشان پایان دادند.

با وجود این تساوی، ‌ سایر تیم‌های هم امتیاز و بالای جدول نیز در هفته یازدهم مانند نود ارومیه، ‌ گل ریحان البرز و مس رفسنجان نیز در مقابل حریفان خود امتیازات کامل را کسب نکردند تا جدول این رقابت ها نسبت به هفته گذشته تفاوتی نداشته باشد و  پنج تیم نخست با فاصله  تنها ۲ امتیاز به انتظار دیدارهای آینده بنشینند.

شاگردان محسن عاشوری با ۲۰ امتیاز در رده پنجم جدول و فجر سپاسی نیز با ۲۲ امتیاز صدرنشین است.

تیم شهر ساوه باید در هفته دوازدهم که روز یکشنبه ۱۹ آبان برگزار می شود با بادران رده ششمی دیدار کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.