به گزارش خبرنگار ایرنا، برای گازرسانی به روستاهای منطقه خانقاه پی سوادکوه همچون لمزر ، فلورد ، خشک دره ، دهمیان ، آسه ، رجه ، انارم ، ورپی ، کوه استلخ ، برنت و بایه کلا بیش از 11 میلیارد تومان هزینه شد.
رییس شرکت گاز ناحیه قائمشهر در مراسم بهره برداری از این طرح گفت که یکهزار و 500 انشعاب گاز به ساکنان این روستاها که در منطقه بالادست سوادکوه ساکن هستند، واگذار شده است.
رحیم جعفری سوادکوهی افزود: برای گازرسانی به این روستاها 80 کیلومتر شبکه گذاری شده است.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران هم در این مراسم گفت: یکی از اقدامات دولت تدبیر و امید در مازندران گازرسانی به مناطق محروم بوده که هم اکنون به مناطق صعب العبور و کمتر توسعه یافته رسیده است.
جعفر احمدپور افزود: در این راستا گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت در حال انجام است و در مجموع تاکنون به بیش از 2 هزار روستا در استان گازرسانی شدها است.
وی با اعلام این که مازندران در گازرسانی به روستاها مقام اول کشور را دارد، میزان مصرف گاز در استان را در حالت عادی 36 میلیون متر مکعب اعلام کرد.
فرماندار سوادکوه هم گفت که یکی از اقدامات و خدمات دولت به شهروندان را گازرسانی به مناطق بالادست بوده است که امروز شاهد گازرسانی به یازده روستای سوادکوه هستیم.
سعید یزدانی با بیان اینکه تا چهارمین روز از هفته دولت بیش از 20 میلیارد تومان طرح در این شهرستان به بهره برداری رسید ، افزود : تا پایان هفته دولت امسال بیش از 51 میلیارد و 680 میلیون تومان طرح به بهره بردای خواهد رسید.
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.