معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران هوای استان را در روز جمعه بیست و ششم مردادماه را صاف تا نیمه ابری پیش بینی کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: دمای هوا در روزپنجشنبه پنجم  مردادماه بتدریج با کاهش ناپایداری همراه خواهد بود.

بر اساس این پیش بینی دمای هوا  امروز سه شنبه بیست و سوم و فردا چهارشنبه بیست و چهارم مردادماه نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با بارندگی پیش بینی می شود.

احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، دمای هوای مازندران را در روزهای جمعه بیست وششم و شنبه بیستم و هفتم مرداد را صاف تا نیمه ابری،پیش بینی کرده است.

وی افزود: دمای هوا در روز یکشنبه بیست و هشتم مرداد ماه نیمه ابری بتدریج ابری گاهی همراه با بارندگی خواهد بود.

اسدی اعلام کرد : بر اساس دمای گزارش شده از ایستگاه های هواشناسی شهرستان رامسر با دمای 29 .5 و نوشهر  29.2 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین شهر استان در روز گذشته بیست و دوم ماه مرداد بوده اند.

وی ادامه داد: مجموع بارش طی 24 ساعت گذشته ( از صبح دوشنبه 22 مرداد تا صبح سه شنبه بیشترین بارندگی از آلاشت سوادکوه به میزان 4.5 میلی متر گزارش شد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران توصیه کرد که کشاورزان در روزهایی که هوا صاف پیش بینی شده است برنج خود را برداشت کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.