به گزارش خبرنگار ایرنا، در مسابقات وشوو قهرمانی رده های سنی نوجوانان وجوانان مازندران، انتخابی قهرمانی کشور که جمعه شب در آمل به پایان رسید، تیم تنکابن با کسب 4 نشان طلا، 3 نقره و 3 برنز قهرمان شد، تیم نور با کسب 3نشان طلا و 4 برنز در جای دوم قرار گرفت و تیم آمل میزبان مسابقات هم با کسب یک نشان طلا ، 3 نقره و 4 برنز در رده سوم ایستاد.
در نتایج انفرادی این مسابقات ودررده سنی نوجوانان که در 5 وزن برگزار شد، در وزن 42کیلوگرم' شاهرخ اسلامی نیا ' از نور ، در وزن 45 کیلوگرم ' اشکان حیدری ' از تنکابن، در وزن 48 کیلوگرم 'علیرضا حسنی' از تنکابن، در وزن 52کیلوگرم 'محمدرضا الله قلی' از تیم آمل ب و در وزن 56 کیلوگرم ' محمدصالحی' از تیم آمل الف به مقام قهرمانی دست یافتند.
همچنین در نتایج رده سنی جوانان که ووشوکاران در 8 وزن به مصاف هم رفتند، در وزن 48کیلوگرم ' پویا پورعلی' از نور، در وزن 52 کیلوگرم ' سینا بقایی مقدم' از قائمشهر، در وزن 56کیلوگرم 'امیر حسین ابراهیمی' از سرخرود ، در وزن60 کیلوگرم 'رضا آقایی' از محمودآباد، در وزن 65 کیلوگرم ' امیرعباس ذوق لو' از نور، در وزن70 کیلوگرم ' مهرشاد باروجی' از نوشهر، در وزن 75 کیلوگرم ' اشکان بورجی خانی' از تنکابن و دروزن 80 کیلوگرم 'حسن لطفی' از تنکابن مقام های نخست را از آن خود کردند.
در این رقابت ها 160 ووشوکار از 23 شهرستان مازندران در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در بخش ' ساندا ' روز جمعه در سالن ورزشی غدیر آمل با هم رقابت کردند.
رییس هیات ووشو آمل گفت: ازسوی کمیته فنی هیات ووشو مازندران، نفرات اول هر وزن درهر رده سنی نوجوانان وجوانان در قالب تیم منتخب ووشو استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.
محمدرضا موسوی افزود، که مسابقات ووشو قهرمانی رده های سنی نوجوانان وجوانان کشور بهمن ماه به میزبانی خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس برگزار می شود.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.