سرمربی تیم والیبال نشسته جامعه معلولان مازندران درخصوص برپایی این اردوی مشترک جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت : اردوی مشترک تیم های والیبال نشسته مازندران با تیم ملی قزاقستان از 29 آبان در مجموعه رفاهی و تفریحی اردوگاه شهید عظیمی سازمان بهزیستی در بابلسر آغاز شده و تا 13 آذر ماه ادامه خواهد داشت.
نقی مهدوی افزود : در مدت برپایی اردوی مشترک دو تیم در بابلسر، چند بازی دوستانه نیز میان دو تیم برگزار خواهد شد تا دو تیم برای مسابقاتی مهمی را که در پیش رو دارند، به شناخت نفرات و آمادگی بیشتر دست یابند.
وی گفت که تیم مازندران اکنون در تمرینات پیش از آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر به سر می برد و برگزاری این اردوی مشترک می تواند کمک زیادی به آمادگی تیم ما تا شروع مسابقات لیگ داشته باشد.
سرمربی تیم والیبال نشسته جامعه معلولان مازندران افزود : پیش از این هم تیم والیبال مازندران با دعوت فدراسیون کشور آذربایجان، یک اردوی مشترک 10 روزه با تیم ملی این کشور در باکو برگزار کرده بود.
مهدوی با بیان اینکه والیبال نشسته ایران یکی از تیم های مطرح حال حاضر در جهان و دارای چندین مقام قهرمانی جهان والمپیک است ، گفت : بسیاری از تیم های مطرح دنیا و کشورهای همسایه منطقه خواهان برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم های ملی کشورمان وحتی تیم های باشگاهی ما هستند.
وی افزود: تیم ملی والیبال نشسته قزاقستان روز 7 آذر دربابلسر با تیم چالوس بازی می کند و در دومین دیدار خود 8 آذرماه در ساری به مصاف تیم جامعه معلولان مازندران می رود.
از تیم جامعه معلولان مازندران با دراختیار داشتن بازیکنان ملی پوشی همچون 'رمضان صالحی'، 'مرتضی مهرزاد' ، 'سعید ابراهیمی' و 'مجید لشگری' به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال نشسته یاد می شود.
این تیم درفصل سپری شده مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور با عنوان تیم بهزیستی مازندران حضور داشت و قهرمان شد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.