به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه نکا در این مراسم گفت: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و در برابر جانفشانی شهدا نمی‌توانیم آن طور که شایسته است، کاری در خور شأن و مقام انجام دهیم.
سید ابراهیم شریفی افزود: تلاش همه ما باید نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه و تربیت جوانان و نسل انقلابی است تا در راستای ارزش‌ها گام بردارند.
وی اظهار کرد: امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری با ترفندهای مختلف و جنگ فرهنگی به مقابله با فرهنگ دینی و ارزشی ما وارد شده است و باید با تقویت ارزش ها با دشمن مبارزه و مقابله شود.
فرمانده سپاه ناحیه نکا همچنین با بزرگداشت هفته بسیج به اجرای بیش از یکهزار برنامه در هفته بسیج شهرستان نکا اشاره کرد و گفت: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار ' بسیج مظهر مردم‌ سالاری دینی' است که با هدف بصیرت افزایی با قوت در حال برگزاری است.
شریفی، در پایان با بیان اینکه شهدا به جامعه، محله و کشور ما آبرو بخشیدند؛ هدف از برگزاری یادواره های شهدا در محله ها را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، و انتقال روحیه ایثارگری، شهامت و از خودگذشتگی شهدا و همچنین صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا به جامعه عنوان کرد.
شهرستان 120 هزار نفری نکا در شرق مازندران واقع شده که بیش از 430 شهید تقدیم انقلاب کرده است.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.