به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری تاسیس بسیج در پنجم آذر ماه 1358 خورشیدی به فرمان امام خمینی (ره) را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و افزود : صدور این فرمان نشانگر جهان بینی و درایت امام راحل بوده است .
وی مردمی و ولایی بودن را از ویژگی های بارز بسیج دانست و با اشاره به حضور بسیج در همه عرصه ها ، گفت : این نیروی مخلص خدا همواره با جانفشانی و شهادت طلبی ، پیروزی را برای ملت سربلند ایران اسلامی رقم زد.
او اضافه کرد : هم اینک نیز تفکر بسیجی عامل نجات سوریه، لبنان و یمن از نظام سلطه شده و روحیه مبارزه و شهادت طلبی را در بین مردم منطقه ایجاد کرده است.
قاسمی با اشاره به شکست مثلث شوم آمریکا ، نظام صهیونیستی و عربستان به دست بسیج و سپاه قدس ، گفت : اتحادیه عرب ضمن سانسور جنایات استکبار ، ایران اسلامی را محکوم می کند.
امام جمعه موقت ساری یاد آور شد : با کوچک ترین اشاره رهبر معظم انقلاب ، ملت بسیجی و خداجوی ایران اسلامی اثری از استکبار ونظام صهیونیستی در جهان باقی نخواهند گذاشت.
وی گفت : به یاد بیاوریم دشمنانی که رجز خوانی و محکومیت ایران اسلامی را پیشه کرده اند با پرتاب یک موشک سپاه لرزه بر اندامشان افتاده بود.
** قدردانی از امدادرسانی به زلزله زدگان
قاسمی همچنین ضمن اظهار تاسف از زلزله اخیر کرمانشاه ، از عموم مردم برای امداد رسانی به مصیبت زدگان قدردانی کرد و افزود: حضور رهبر معظم در بین مردم کرمانشاه بزرگ ترین التیام برای بازماندگان این واقعه دلخراش بوده است.
وی با بیان اینکه اینک وقت بازسازی مناطق زلزه زده است ، گفت : سپاه کربلای مازندران ساخت مسکن برای 500خانوار را تقبل کرده است.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.