به گزارش خبرنگار ایرنا ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران در این آئین که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه شهرستان آمل برگزار شد ، گفت : برگزاری یادواره شهدا و جانبازان کار بسیار ارزشمند و موثری است و نه تنها در آمل بلکه باید در دیگر شهرهای مازندران هم برگزار شود.
حجت‌الاسلام اسدالله جعفری افزود : یادآوری دلیرمردی شهدا و جانبازان از وظایف همه است ، چرا که بر اساس آیات قرآن شهدا همیشه زنده هستند و ضرورت دارد در هفته گرامیداشت بسیج ، دلیرمردی و رشادت آنها بین همه آحاد مردم بازگو شود.
وی، با گرامیداشت هفته بسیج، به بیانات رهبر انقلاب اسلامی که این نهاد یک مجموعه کم نظیر انقلاب اسلامی که در مواقع نیاز حضوری فعال در همه عرصه‌ها داشته و دارد، گفت : بسیج در حقیقت مشکلات و گره‌های نظام را با حضور معنادار خود باز و مرتفع کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران اضافه کرد : باید بسیج به عنوان میراث گران‌سنگ بنیانگذار کبیر انقلاب تبیین شود که این مهم نیازمند جلسات متعدد، طولانی و مختلف است.
جعفری از بسیجیان جان بر کف، فرماندهان و ایثارگران جانباز سند افتخار کشور یاد کرد و ادامه داد : آنان تجسم عینی ایستادگی، استقامت، جوانمردی و گذشت هستند و جانبازان کشور در هر روز اجر یک شهید را می‌برند زیرا در مکتب اسلام و قرآن، ایثار و فداکاری درجات زیادی دارد همانگونه که ایمان دارای درجات و مراتبات است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران به تدارک وسیع دشمنان با هجمه های زیاد علیه کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت : امروزه دشمنان اسلام و مسلمانان با گسترش فضای مجازی، ماهواره، اینترنت و دنیای دیجیتال به دنبال ابتذال درمیان نسل جوان، خانواده ها وجامعه هستند.
وی افزود : متاسفانه دشمنان بدون جنجال و سر و صدا ، برنامه های شوم خود را در شبکه های اجتماعی با قدرت ادامه می دهد و لازم است تا خانواده‌ها بیشتر از گذشته به فرزندان خود توجه داشته باشند تا در دام اجانب و دشمنان گرفتار نشوند.
شهرستان حدود 405 هزار نفری آمل حدود یکهزار و 45 شهید تقدیم پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.