عبدالرضا اکبرزاده برای این منظور نمایشگاهی انفرادی در نگارخانه رز شهر آمل برپا کرد و 48 تابلو نقاشی خود را در معرض نمایش و فروش گذاشت .
این هنرمند آملی به خبرنگار ایرنا گفت که آثار به حراج گذاشته شده در موضوعات طبیعت و آزاد بوده که با توجه به شرایط پیش آمده برای هموطنان کرمانشاهی، این نمایشگاه با رویکرد کمک به زلزله زدگان برپا شده است.
وی افزود : این تنها اقدامی بود که به عنوان یک هنرمند و عضوی از جامعه هنری می توانستم با برپایی این نمایشگاه وفروش آثار هنری خود دراین امر خیر مشارکت داشته باشند.
اکبرزاده گفت : هر چند ممکن است آثارم به لحاظ ارزش ریالی زیاد به چشم نیاید ، اما باعث ترغیب و تشویق مردم به مشارکت بیشتر در امر کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه خواهد شد.
این هنرمند آملی با بیان اینکه نمایشگاه فروش تابلوهای نقاشی تا روز پنجم آذر برپا نگه می دارد ، ابرازامیدواری کرد که مردم نیز با حضور پرشور دراین نماشگاه و خرید آثار هنری در این کار خداپسندانه شرکت کنند.
زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه روی داد که تاکنون 437 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.