به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد توکلی شامگاه پنجشنبه در جشنی با عنوان ' پایان سیطره خبیثه داعش ' در مسجد جامع روستای
' لشتو ' از توابع شهرستان تنکابن ، افزود : دشمنان جمهوری اسلامی تلاش داشتند تا پس از تصاحب عراق و سوریه به ایران حمله کنند اما رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم با بهره مندی از رهنمود های رهبری و راهنمایی های سردار قاسم سلیمانی نقشه های آنان را نقش بر آب کردند.
وی اظهار داشت : کشورهای حامی حقوق بشر در این سال ها در برابر همه جنایات گروهک تروریستی داعش سکوت اختیار کردند اما وقتی این آتش دامن خودشان را گرفت به تکاپو افتادند و احساس خطر کردند.
توکلی با بیان اینکه دل حضرت زینب (س) با پایان شجره خبیثه داعش شاد شد ، خاطر نشان کرد : امروز با رشادت ها و دلاور مردیهای رزمندگان اسلام آرامش به دو کشور عراق و سوریه باز گشته اما نباید از توطئه های جدید دشمنان غافل شد.
وی یادآور شد : باید قدرشناس تمامی کسانی باشیم که آرامش را به منطقه باز گرداند و امید را در دل های مسلمانان زده کردند.
گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) سال 1393 شمسی(2014 میلادی) ورود خود را به شکلی خونین و پر سر و صدا در عراق اعلام و پس از مدتی ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه تروریستی- تکفیری ادعای تاسیس خلافت کرد و خود را خلیفه خواند.
این گروه تکفیری در راستای هویت سازی جعلی برای خود داعیه احیای خلافت اسلامی را داشت و شیعیان، علویان و مسیحیان و حتی اهل تسنن را مهمترین «دیگر»ی در برابر هویت خود تصور می کرد.
حمایت های مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی برخی کشورها از داعش منجر به پیشروی میدانی آنها در برهه هایی از زمان شد .
سرانجام سی ام آبان ماه 96 سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی به محضر رهبر معظم انقلاب با اعلام پایان سیطره شجره خبیثه ملعونه داعش ، رهبری حکیمانه ایشان و پایداری ملت، دولت، ارتش و نیروهای مردمی عراق ، سوریه ، مجاهدین و شهدای مدافع حرم از دیگر کشورهای اسلامی را عامل پیروزی جبهه مقاومت دانست.
خبرنگار: علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.