به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مراسم ورزشکارانی همچون جابر صادق زاده ، ولی الله فهیمی ، میثم بائو ، مجید لشکری ، مجید عباسی ، حسین مسگر ساروی و برخی از مسئولین محلی حضوریافتند .
ورزشکاران قائمشهری با در دست داشتن پارچه به سراغ کسبه های این شهرستان رفته و به جمع آوری پول پرداخته اند که در این راستا مغازه داران این کار را نیک پنداشته و هر کدام مبلغی را اهدا کرده اند .
در اخر مبلغ جمع آوری شده به هلال احمر اهداء شد تا به غرب کشور ارسال شود.
** وظیفه ما ورزشکاران کمک به زلزله زدگان است
جابر صادق زاده قهرمان کشتی پهلوانی شامگاه شنبه در خصوص این حرکت خود به خبرنگاران گفت : امروز با ورزشکاران گرد هم امده ایم تا علاوه بر همدردی با مردم غرب کشور بر زخم های آنان نیز مرحم ببخشیم .
وی از مردم خواست تا به زلزله زدگان کمک کنند ، زیرا این امر باعث می شود تا در شرایط سخت ، پشت هم باشیم.
این قهرمان قائمشهری با بیان اینکه کمک به هم نوع یک میدان سخت است ، بیان کرد: با توجه به اینکه این شرایط برای همه به وجود می آید می طلبد همه با هم همدل و در کنار هم به همدیگر کمک کنیم .
مجید لشکری عضو تیم والیبال نشسته کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زلزله یک بلای طبیعی است ، افزود :زلزله اخیر باعث شد تا یکسری از هم وطنان ما در تنگنای مشکلات قرار بگیرند و نیازمند کمک باشند.
وی بیان کرد : امروز برحسب وظیفه به عنوان ورزشکار گرد هم آمده ایم تا با رفتن به سراغ مغازه داران آنها را هم در این کار خداپسندانه شریک کنیم .
ولی الله فهیمی عضو گراپلینگ شهرستان قائمشهر در این گفت و گو با بیان اینکه خدا را شاکر هستم که در این امر خداپسندانه شرکت کرده ام ، افزود : امروز در سطح این شهرستان برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور گرد آمده ایم تا این امر منجر شود تا مسئولین آبرای بازسازی دوباره خانه ها نهایت تلاش خود را به کار گیرند.
وی با بیان اینکه این امر باعث می شود تا مردم هر چه سریعتر به زندگی عادی خود بر گردند ، گفت که نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا هم وطنانمان شبی آرام را سپری کنند.
حسین مسگر ساروی پیشکسوت فوتبال قائمشهر در خصوص این مراسم گلریزان ، گفت : به مردم غرب کشور تسلیت می گویم زیرا ما هم مثل انان عزادار هستیم و گل ریزان برای حادثه دیدگان کم ترین کاری بود که می توانستیم انجام دهیم .
وی بیان کرد: امروز هیات هایی که در فضای ورزشی حضور دارند تا جایی که مقدور است گرد هم آمده ایم تا در سطح شهر از تمام کسبه ها آنچه که در خور مردم است جمع اوری کنیم .
** حس نوعدوستانه برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور
وحید نصیری رئیس جمعیت هلال احمر قائمشهر با بیان اینکه جمع آوری کمک به زلزله زدگان از 22 آبان ماه آغاز شده و تا امروز ادامه داشته افزود : بنا بر حسب الویت بندی تاکنون پتو ، وجه نقد ، کنسرو ، ست بهداشتی و نایلون جمع اوری شده و این برنامه ادامه دارد .
وی با بیان اینکه 6 صندوق در این شهرستان راه اندازی شده است ، گفت : تاکنون 6 هزار و 875 عدد قوطی کنسرو ، 921 عدد پتو و مبلغ قریب به 350 میلیون ریال جمع آوری شده است .
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قائمشهر در خصوص کار امروز ورزشکاران گفت : همه مردم به دلیل حس نوعدوستانه در این امر خداپسندانه شرکت می کنند تا کمک های خود را به نوعی اهدا کنند.
زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
در این حادثه بیش از 400 نفر جان خود را از دست داده اند و همچنین هم عده ایی مجروح شده اند.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.