به گزارش خبرنگار ایرنا ، هادی خنجری روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نور با اظهار تاسف از وقوع زلزله اخیر در استان های مرزی افزود : هم اینک نحوه ساخت مجتمع مسکن مهر طبق گزارش های رسمی به گونه ای است که در برابر بلای طبیعی مانند زلزله پایداری و مقاومت لازم را ندارد.
فرماندار نور برای پیشگیری از خسارت های ناشی از بلایای طبیعی خواستار تشدید نظارت بر فرآیند ساخت و سازها در این شهرستان شد و گفت: اگر زلزله ای با این شدت در استان مازندران رخ دهد به یقین خسارت های جبران ناپذیری به بخش های مختلف وارد می کند.
وی اظهارداشت : البته خسارت های پس از زلزله اتفاق ناگواری است که بدست خود انسان ها رقم می خورد.
وی تصریح کرد : ساخت و سازهایی که با یک امضا و بدون نظارت در کشور انجام می گیرد نتیجه آن خواهد شد که امروز براثر زلزله در استان های غربی کشور دیده می شود
نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از حمایت های مردمی ، ارگان های نظامی و نیز دولت در بعد امدادرسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه گفت : با اینکه عمق فاجعه بر اثر این بلای طبیعی در کرمانشاه زیاد بوده ولی در بعد امداد رسانی خوب عمل شد .
علی اسماعیلی در ادامه از برگزاری همایشی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان های نور و محمود آباد در 9 آذر ماه خبر داد.
وی افزود در این همایش مسئولان استانی و محلی حضور خواهند یافت ضمن آنکه مشکلات زیر ساختی در حوزه مخابراتی در این شهرستان بویژه بلده نور مطرح خواهد شد .
خبرنگار : مهراب زکی پور **انتشار دهنده:محسن حسن نیا
/7078/1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.