به گزارش خبرنگار ایرنا ، فهیمی کودک 8 ساله قائمشهری و هوادار سرسخت تیم فوتبال پرسپولیس 18 سال پیش ، غرق در شور و نشاط کودکی نخستین گام مسیر تحصیل را پیموده بود که طعمه کابوس هولناک حادثه رانندگی شد.
سهم این کودک مازندرانی از حادثه رانندگی که لحظه به لحظه تعداد زیادی از همنوعان را به کمپ مرگ و ضایعه می کشاند ، یکی از تاسف بارترین شکل های معلولیت یعنی قطع نخاع بود که سبب شد تا برای همیشه مهمان تخت بیمارستان امام (ره) ساری شود.
محمدرضا که هنگام تصادف تنها یک سال طعم مدرسه رفتن را چشیده و از سال 79 در اتاق آی سی یو بیمارستان زمینگیر شده بود ، برای همیشه از تحصیل بازماند تا این که یک سال پیش شوق درس خواندن در او بیدار شد.
آموزش و پرورش مازندران هم بلافاصله پس از ابراز تمایل محمدرضا ، امکانات لازم را با تامین معلم برای او مهیا کرد و به این ترتیب مسیر مسدود شده 18 ساله باز شد .
امروز پنجشنبه 25 آبان برای محمدرضا روزی سرشار از امید به زندگی بود ، روزی که در جشن تولد 26 سالگیش ، مدرک تحصیلی پنجم ابتدائی را که با سختکوشی و امید به زندگی در یک سال سپری کرده بود ، به عنوان کادوی تولد دریافت کرد.
این جوان قائمشهری که همه خاطراتش از زندگی نوجوانی و جوانی در اتاق کوچک آی سی یو با تجهیزات آن خلاصه می شود ، امروز معنی دیگری از زندگی را به انسان ها آموخت و صفحه جدیدی برای زندگی خلاصه شده اش بر روی تخت بیمارستانی باز کرد.
حضور مسئولانی از آموزش و پرورش ، استانداری و اصحاب رسانه مازندران شادی محمدرضا و پدر دردکشیده و همدم 18 ساله فرزند را که ثانیه به ثانیه عمرش را همپای پسرش در بیمارستان سپری کرده ، دو چندان نمود و غایب این جشن نمایندگانی از سرخپوشانی بود که کودک شمالی به شوقشان راهی جاده سرنوشت شده بود.
قول مسئولان آموزش و پرورش به محمدرضا برای ادامه تحصیل در مقطع راهنمایی به جشن تولد این هوادار فوتبال چنان وجهه ای از امید داد که جوان 26 ساله مازندرانی را به رغم تمام محدودیت و معلولیت فیزیکی تا مرز کارشناسی علوم سیاسی در فراذهن آرزوها و رویاها پیش برد و برق چشمان امیدوار او نوید معجزه ای در ناممکن های آینده می داد.
خبرنگار : فاطمه رحمتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
3009/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.