به گزارش خبرگزاری خبرانلاین   استان مازندران در بخشی از این اطلاعیه آمده است؛ اربعین پرچم برافراشته عاشورا در تداوم عزت و آزادگی است. این حماسه در طول سالهای اخیر به یک خیزش جهانی علیه اردوگاه کفر و شرک مبدل شده است و هیچ قدرت معاند قادر به تأثیرگذاری برای توقف و یا تضعیف آن نیست زیرا این جریان متصل به اقیانوس پر خیر و برکت عاشوراست.
آیت ا... طبرسی افزود: زنده نگه داشتن اربعین، تمرین استقامت شیعه برای نقش آفرینی در جهان پرتلاطم امروزی است، فلذا باید تا آنجا که می توانیم برای سلامت و تقویت این جریان عاشورایی بکوشیم و بدانیم دشمن در صدد رخنه و نفوذ به جریان اربعین و تضعیف آن است، به همین دلیل اقدامات موهن و ضد دینی خود را در قالب برنامه های مختلف در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای افزایش داده است.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران عنوان کرد: یکی از مصادیق مهم ترویج معروفات، کمک به تقویت حماسه جهانی اربعین است و اربعین باید به همان شکل سنتی و در امتداد عزاداری هایِ همراه با شور و شعور باقی بماند و ادامه یابد، زیرا که خداوند متعال ترویج دینش را بوسیله خون حضرت سیدالشهداء(ع) اراده فرموده است.
لازم به یادآوری است اربعین سال جاری مقارن با برچیده شدن فتنه تکفیری ها در سرزمین عراق و خنثی شدن فتنه تجزیه در منطقه حساس خاورمیانه و در آستانه شکست تکفیری ها در سوریه، از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است. 

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 786539
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.