استاندار مازندران گفت: مسیر یادگیری نیازمند مطالعه، تحصیل علم و توسعه دانش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، محمد اسلامی در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب ساری در مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با بیان اینکه مسیر یادگیری نیازمند مطالعه، تحصیل علم و توسعه دانش است، اظهار داشت: از الزامات مدیریت و حکومت توان ثروت‌آفرینی بواسطه علم و دانش و حرکت در مسیر سعادت و فرهنگ غنی خود است.

وی با بیان اینکه چارچوب سیاست‌های کلی نظام و چارچوب برنامه‌های مصوب بر فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی تأکید دارند، افزود: ما در این چارچوب‌ها حرکت کرده و امیدواریم که هر کجا که در مسیر اصحاب فرهنگ و هنر مانعی وجود داشته باشد، آن را با یاری خداوند برطرف کنیم.

استاندار مازندران گفت: باید کار به گونه‌ای باشد که کتاب و کتابخوانی جایگاه خود را پیدا کند چراکه ما نیاز داریم، روح، فکر و جسم آدم‌ها مورد توجه قرار گرفته و رشد یابد.

وی با بیان اینکه فکر با مطالعه، تحصیل و کتابخوانی رشد می یابد، بر نقش مکمل هنر و استفاده از آن در فرایند تحصیل تأکید کرد و افزود: روح با عبادت و توسل جستن به خدا و ائمه و جسم هم با ورزش رشد می‌یابد.

اسلامی با بیان اینکه سه عامل فکر، روح و جسم باید مکمل همدیگر پیشرفت کند و متوازن باشند، ادامه داد: این امر موجب ایجاد جامعه‌ای بانشاط و امیدوار خواهد شد، کار و تلاش در جامعه ارزش واقعی خود را پیدا کرده و مردم با رعایت حقوق یکدیگر و رعایت ضوابط موجود، در مسیر رشد و تعالی، هر روز آماده‌تر خواهند شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.