رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی 115 آمل شبنه شب به خبرنگار ایرنا گفت که این دو کارگر در دو حادثه جداگانه در روز شنبه از ساختمان نیمه تمام سقوط کردند.
جواد رمضانی افزود : نخستین حادثه صبح امروز در یکی از ساختمان های در حال ساخت در کوچه آفتاب 26 واقع در بلوار امام خمینی (ره) شهر آمل رخ داد که طی آن کارگر 32 ساله ای در محل جانمایی آسانسور سقوط کرد و جان باخت.
وی گفت که با تماس شهروندان با مرکز پیام اورژانس آمل ، عوامل این مرکز به محل حادثه اعزام و با پیکر بی جان این کارگر جوان رو به رو شدند.
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی 115 آمل اضافه کرد : حادثه دیگر عصر شنبه در کوچه آفتاب 64 در بلوار مدرس شهر آمل رخ داد و کارگر حدود 40 ساله ای به علت بی احتیاطی و نبود دید کافی از طبقه سوم به طبقه دوم کانال آسانسور ساختمان در حال ساخت سقوط و از قسمت سر به شدت مصدوم شد که با تلاش عوامل اورژانس 115 آمل نجات یافت.
وی ادامه داد : با توجه به نیمه کاره بودن ساختمان در حال ساخت و نداشتن پله، انتقال مصدوم به طبقه پائین با مشکل مواجه بود که بلافاصله پرسنل اورژانس 115 آمل با همکاری ماموران سازمان آتش نشانی و به کارگیری نردبان بالابر ، مصدوم را به پایین منتقل کردند و پس از اقدام های اولیه ، به بیمارستان انتقال دادند.
رمضانی گفت که حال عمومی این کارگر 40 ساله خوب است.
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی آمل، بی احتیاطی و رعایت نکردن برخی نکات ایمنی را از مهم ترین دلایل بروز حوادث این بخش اعلام کرد.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.