به گزارش خبرنگار ایرنا ، کاله در این دیدار که چهارشنبه شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار شد، با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود تیم نوشیدنی شمس را که از بازیکنان تیم ملی نوجوانان سود می برد ، شکست داد و نخستین پیروزی این فصل خود را جشن گرفت.
شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران دراین دیدار و در سه ست متوالی با امتیازهای( 25 بر 21 )، (25 بر 23 ) و ( 25 بر 23 ) پیروز شدند و به نخستین 3 امتیازی خود دراین فصل دست یافتند.
کاله ای ها تا اینجا با انجام دو مسابقه و یک بازی معوقه که در هفته دوم به علت شرایط تیم ایرانیان گنبد برگزار نشد، با کسب یک پیروزی و یک شکست و ذخیره سازی 3 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفتند.
تیم والیبال شمس هم با انجام 3 مسابقه ، یک پیروزی و 2 باخت با 3 امتیاز به رده دهم جدول رده بندی مسابقات سقوط کرد.
** دومین باخت سارویه درخانه
تیم سارویه ساری دیگر نماینده مازندران که در این فصل جایگزین تیم عمران شهرداری ساری شد ، در هفته سوم این مسابقات درخانه میزبان تیم شهرداری ارومیه بود که در پایان ، امتیاز این دیدار را با نتیجه 3 بر 2 به میهمان مدعی خود واگذار کرد.
نماینده مازندران در این دیدار که در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری میزبان تیم شهرداری بود ، در ست های دوم و سوم با امتیازهای (25 بر 22 ) و ( 27 بر 25) از تیم شهرداری ارومیه پیش افتاد ، اما ارومیه ای ها در ست های اول ، چهارم و پنجم با کسب امتیاز ( 29 بر 27 ) ، ( 26 بر 24 ) و (15 بر 13 ) گوی پیروزی را از میزبان خود ربودند و به نخستین پیروزی این فصل خود دربیرون از خانه دست یافتند.
تیم سارویه ساری در پایان هفته سوم با کسب 4 امتیاز در رده پنجم و شهرداری ارومیه هم با 3 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت.
تیم های کاله و سارویه ساری در هفته چهارم این مسابقات روز چهارشنبه سوم آبان در آمل در شهرآورد مازنی ها در لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور به مصاف هم خواهند رفت.
دور مقدماتی سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای برتر ایران 'جام شهید محسن حججی' با حضور 12 تیم درحال برگزاری است.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.