قربانعلی اصغری روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر افزود: این دوره از تعلیم و آموزش به بی سوادان در سه دوره بی سوادی ( سوم ابتدایی)، دوره انتقال( ششم ابتدایی) و دوره تحکیم به 180 نفر از سوادآموزان شهرستان بهشهر ارائه می شود.
وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا هیچ اولیای دانش آموزی بی سواد نباشد، یادآور شد: در این بخش همه ما باید تلاش کنیم تا والدین بی سوادی نداشته باشیم.
مدیر آموزش و پرورش بهشهر همچنین از فعالیت 'مرکز یادگیری محلی' به عنوان دوره جدید برای بازآموزی بی سوادان خبر داد و گفت: این مرکز در هر محله تشکیل شده و 70 نفر از سوادآموزان در دوره های مختلف را گرد هم آورده و اطلاعات روز را همچون امداد، کمک های اولیه، کشاورزی و خیاطی اطلاع رسانی می کنیم.
اصغری در ادامه از برگزاری چهارمین المپیاد درون مدرسه ای در شهرستان بهشهر در سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به زندگی های آپارتمان نشینی فعالیت دانش آموزان بسیار کم شده و تلاش داریم تا با برگزاری این دوره از المپیادها تحرک دانش آموزان افزایش یابد.
وی همچنین با اشاره به فعالیت های انجام شده در پروژه مهر امسال گفت: تلاش برای بازسازی مدارس، زنگ مدارس، پوشش و لباس دانش آموزان، شیر رایگان، حمل و نقل و.. از جمله فعالیت های انجام شده در این بخش بود که با همکاری همه همکاران اجرایی شد.
شهرستان بهشهر در شرق مازندران واقع شده و 24 هزار نفر دانش آموز دارد.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.