به گزارش خبرنگار ایرنا ، این کاروان متشکل از 440 دانش آموز پسر دوم متوسطه است که به همراه مربی ، راوی و روحانی و با بدرقه جمعی از مردم و خانواده ها به مناطق عملیاتی جنوب کشور عزیمت کرد.
مسئول روابط عمومی سپاه کربلا مازندران در حاشیه اعزام این کاروان به خبرنگار ایرنا گفت : هر ساله با توجه به اهمیت آشنایی بیشتر با فرهنگ دفاع مقدس و همچنین گذراندن دروس آموزش دفاعی ، دانش آموزان با همکاری سپاه پاسداران و آموزش و پرورش به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.
حسینعلی رضایی افزود : نخستین کاروان اعزامی از مازندران از بهشهر انتخاب شد و متشکل 440 دانش آموز پسر است که به وسیله 10دستگاه اتوبوس با همراهی روحانیون، راویان و مربیان به مناطق جنوب اعزام شدند.
وی ادامه داد : در این مرحله حدود سه هزار دانش آموز از سراسر مازندران به مناطق عملیاتی جنوب کشور با هدف بزرگداشت نام و یاد شهدا و بصیرت افزایی اعزام می شوند ولی برنامه ریزی ما تا پایان سال تحصیلی جاری اعزام بیش از 11 هزار نفر است.
مدیر آموزش و پرورش بهشهر هم به خبرنگار ایرنا گفت که قرار است 440 دانش دختر از این شهرستان هم تا پایان سال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.
قربانعلی اصغری ، نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت ، آشنایی بیشتر نسل جدید انقلاب اسلامی با آرمان های امام خمینی (ره)، ارزش های انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی از اهداف این اعزام ها برشمرد.
شهرستان بهشهر در شرق مازندران بیش از 20 هزار نفر جمعیت دانش آموزی دارد.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.