مهدی پاشازاده یکشنبه شب پس از برد تیمش در برابر ملوان بندرانزلی در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ یک در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : رسیدن به لیگ برتر ، آرزوی چندین ساله تیم نساجی و هواداران پرشمار این تیم شمالی است و باید برای تحقق این آرزو تلاش بیشتری از سوی کادر فنی و بازیکنان صورت گیرد.
وی ادامه داد : اگرچه هنوز پیش بینی برای لیگ برتری شدن یا نشدن تیم ها زودهنگام است، ولی یکی از برنامه های تیم های لیگ یک رسیدن به سوپرجام فوتبال ایران است و ما هم جدای از سایر تیم ها نیستیم.
بازیکن اسبق استقلال تهران اظهار داشت که تیمش در هر بازی بهتر کار می کند و این روند رو به رشد بازیکنان در دیدارها نشان از سخت کوشی آنها دارد و این روند باید ادامه داشته باشد.
پاشازاده افزود : امروز تیم ما با حمایت هواداران توانست یکی از تیم های پرقدرت لیگ یک را از پیش روی بردارد و باید برای بازی بعدی برنامه ریزی کنیم.
** باخت در برابر نساجی آخر خط نیست
سرمربی تیم ملوان انزلی که تیمش در برابر نساجی قائمشهر تن به شکست 2 بر 1 داد ، گفت که این شکست تیمش را به خط پایان در رقابت های لیگ یک نرسانده است .
نادر دست نشان افزود : این شکست باید دریچه جدیدی را برای بازیکنان و کادر فنی ما ایجاد کند که بتوانند با بررسی نقاط ضعفشان ، به بازی آینده فکر کنند.
وی اضافه کرد : تیم نساجی قائمشهر با بهره گیری از میزبانی توانست از موقعیت هایش بهتر از ما استفاده و بازی را به سود خودش تمام کند.
نساجی قائمشهر در هفته ششم رقابت های جام آزادگان عصر یکشنبه میزبان تیم ملوان انزلی بود که نتیجه را 2 بر 1 به نفع خود رقم زد و با 13 امتیاز به رده سوم جدول 18 تیمی این رقابت ها صعود کرد.
ملوان انزلی با این شکست و داشتن 8 امتیاز به رده دهم جدول سقوط کرد.
مازندران 2 نماینده در رقابت های لیگ دسته یک دارد. خونه به خونه در بازی روز گذشته اش برابر نفت مسجد سلیمان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و با 8 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.