استاندار مازندران با تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی برنامه چهار ساله خود را تا پایان هفته آینده تببین و ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،ربیع فلاح جلودار امروز در  هشتمین جلسه شورای اداری مازندران که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یادآوری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت و ایثارگری های زنان و مردان این خاک اسلامی است.

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا افزود: ما تهدیدات بی محتوای رئیس جمهور آمریکا رامحکوم می کنیم.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی  برنامه چهار ساله خود را تببین و ارسال کنند،گفت: مدیران دستگاه های اجرایی تا پایان هفته  آینده برنامه های خود را ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه  رسانه ها از حاشیه سازی دوری کنند افزود:  شایسته نیست که وقت خود را برای مسائل کم‌اهمیت و حاشیه تلف کنیم بنابراین مدیران باروحیه جهادی و فرصتی که در اختیار آنان است به بهترین نحو برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنند.

فلاح افزود: فرصت برای ما به‌عنوان خدمتگزاران مردم بسیار محدود است و باید از فرصت باقیمانده برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را سیاست محوری دانست که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید کردند  گفت: همه باید حول این محور برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

فلاح با بیان اینکه باید  اشتغال در رأس امور دستگاه های اجرایی باشد افزود: در سال 96 باید970 هزار شغل در کشور و 43 هزار شغل در استان ایجاد شود.

استاندار مازندران به عقب‌ماندگی تاریخی در استان اشاره  کردو گفت: یکی از سیاست‌های ما تثبیت مدیریت بود و مدیران باید در حوزه اشتغال و تولید تلاش بی‌وقفه داشته باشند.

فلاح جلودار،  از  ایجاد 10 هزار شغل  ثبت شده در استان مازندران خبر داد  اشاره کرد و افزود: مدیران تلاش کنند تا مشکل واحدهای صنعتی به عنوان آسیب جدی در حوزه اشتغال حل شود.

وی به اهمیت آی تی در ایجاد اشتغال استان اشاره کرد و گفت: بر اساس سیاست گذاری باید 4 هزار شغل در این زمینه ایجاد شود.

استاندار مازندران با اشاره به طرح روستای نمونه از فرمانداران و بخشداران خواست تا زمینه تحقق این امر را در حوزه خود به خولی فراهم کنند.

وی از سپاه ،نیروی انتظامی و بسیج به عنوان شایسته ترین نیروی جامعه در استان تقدیر کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.