به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' احمدعلی یگانه ' روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود : تسهیلات مورد نظر باید از سوی سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران ابلاغ شود که تاکنون و به علت جابه جایی های بانک عامل برای پرداخت تسهیلات ، هنوز عملیاتی نشده است.
وی، با بیان اینکه پارسال 24 میلیارد ریال برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی به متقاضیان دارای شرایط پرداخت شد، گفت که با پرداخت این میزان تسهیلات برای بیش از 148 نفرشغل ایجاد شد.
** اختصاص 150میلیون تومان تسهیلات قلب صنایع تبدیلی
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل همچنین به پرداخت تسهیلات با عنوان قلب صنایع تبدیلی برای ایجاد مشاغل خرد خانگی برای متقاضیان زیرپوشش این نهاد خبر داد و گفت: تاکنون 150میلیون تومان به شهرستان آمل از محل اجرای این طرح اختصاص داده شده که به هر متقاضی بین سه تا پنج میلیون تومان پرداخت می شود.
یگانه افزود : این طرح در بخش های مشاغل خانگی از جمله پرورش مرغ خانگی ، شترمرغ ، زنبور عسل ، بلدرچین ، پرورش قارچ و دام های سنگین پرداخت می شود.
** ساخت 32 خانه برای محرومان درآمل
وی همچنین به تفاهم نامه ساخت 32 خانه برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی وکمیته امداد امام خمینی(ره) با بسیج سازندگی شهرستان آمل اشاره کرد و گفت که 15 خانه سهم کمیته امداد و 17 خانه سهم محرومان بهزیستی هست که با 10میلیون تومان کمک بلاعوض ، پنج میلیون تومان از محل پرداخت مردمی زکات و 18 میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن ساخته خواهد شد.
وی اضافه کرد: در هفته جاری چهار خانه محرومان در سطح این شهرستان بهره برداری خواهد شد.
** عضویت یک چهارم جمعیت آمل در بسیج
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل هم در این نشست گفت که از جمعیت 405 هزار نفری آمل بیش از 108 هزار نفر عضو رده های مختلف بسیج هستند که این روند با استقبال جوانان این شهرستان رو به افزایش است.
' سرهنگ بهروز عیسی زاده ' به تدوین و برگزاری حدود 380 برنامه محوری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح پایگاه ، حوزه ها و ناحیه بسیج شهرستان آمل اشاره کرد و افزود که حدود 85 برنامه شاخص و محوری است که در این هفته برگزار خواهد شد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.