به گزارش خبرنگار ایرنا ، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را ' یاسر هاشمی رفسنجانی ' و ' ربیع فلاح ' استاندار مازندران در این دبیرستان تازه ساز به صدا در آوردند. مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و نماینده ای از وزارت آموزش و پرورش هم در این مراسم حضور داشتند.
با نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید ، امروز 524 هزار دانش آموز مازندران سر کلاس های درس رفتند و فعالیت 64 هزار معلم استان هم وارد مرحله تازه ای شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم گفت : امسال آعاز سال تحصیلی در مدرسه ای به نام آیت الله هاشنی رفسنحانی برگزار شد ، زیرا بی شک ایشان از موثرترین شخصیت های بنیانگذار و حفظ کننده نظام آموزشی در کشور شناخته می شوند .
سید علی قاسمی افزود : در سال تحصیلی جدید ، برای مدارس مازندران باید افق بلند و ساماندهی متناسب و درست منابع و کیفیت بخشی به خدمات و آموزش داشته باشیم .
وی ادامه داد : مازندران با کسب رتبه چهارم کنکور در سال گذشته ، رتبه دوم در مسابقات نانو تکنولوژی و رتبه دوم المپیاد علمی ، رتته برتر تدریس ، رتبه سوم در فرایند یاددهی و یادگیری ، رتبه اول آموزش همراه با تولید از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است و ضروری است این جایگاه با برنامه ریزی درست حفظ شده و ارتقاء یابد.
قاسمی رتبه برتر در الگوی تدریس ، رتبه اول در کتابخوانی ، پوشش 100درصدی نوآموزان مناطق محروم با منابع دولتی را از دیگر افتخارات آموزش و پرورش مازندران برشمرد و بر ضرورت تقویت آنها در سال تحصیلی جدید تاکید کرد.
شهرستان نکا در شرق مازندران واقع است و امسال 18 هزار و 500 دانش آموز در این شهرستان سال تحصلی خود را در 770 مدرسه آغاز کردند.
خبرنگار : مریم نظری و رضا غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.