مدیر کل حفظ نشر و اررشهای دفاع مقدس مازندران از برگزاری بیش از 5 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،سردار عبدالله ملکی در دیدار نیروهاب مسلح استان و اعضای ستاد هفته دفاع مقدس با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه مازندران از برگزاری بیش از 5 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت:باید تلاش کنیم تا هفته دفاع مقدس عاشورایی برگزار شود.

وی با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: 15 کمیته برای هر چه بهتر برگزار کردن مراسم هفته دفاع مقدس در استان تشکیل شده است.

مدیر کل حفظ نشر و ارزش های دفاع مقدس مازندران  کمیته ایثارگران،کمیته سپاه و بسیج ،فرهنگی و تبلیغات،اطلاع رسانی و رسانه ،روحانیت و مردم  و کمیته بانوان را از جمله کمیته های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی  ازدیدار با 500 خانواده شهدا وایثارگران و جانبازان در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های این هفته به شمار می آید.

ملکی گفت: برگزاری یادواره 32 تن از شهدای نیروگاه از برنامه های استانی در هفته دفاع مقدس است.

وی از افتتاح 70 پروژه عمرانی با مشارکت سپاه و بسیج خبر داد و افزود: تاسیس کانون دفاع مقدس در دانشگاه مازندران عنوان برنامه دیگر در هفته دفاع مقدس است.

مدیر کل حفظ نشرنشست روشنگری در سپاه ،برگزاری یادواره شهدای آبروی محله در مساجد و نمایشگاه بزرگ هنرمندان را از عناوین دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.