به گزارش خبرنگار ایرنا، این کنفرانس علمی که به مدت سه روز در مرکز همایش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آمل برگزار می شود ، حدود ٣5 نفر از دانشمندان کشورهای ایتالیا، مالزی، سوئیس، فرانسه، هلند وسنگاپور به عنوان مهمان های ویژه در این همایش حضور دارند.
رئیس برگزاری کنفرانس بین المللی فناوری های نوین در علم به ارسال بیش از هزار مقاله علمی به دبیرخانه این همایش بین المللی اشاره کرد و گفت : از میان این تعداد مقاله های ارسالی، بیش از 400 مقاله برتر از سوی هیات داوری بررسی وانتخاب شد.
پرفسور داوود دومیری گنجی به محورهای برگزاری این کنفرانس بین المللی اشاره کرد وافزود : این همایش در سه بخش فناوری های نوین در حوزه مهندسی، فناوری های نوین در حوزه سلامت و کشاورزی و فناوری های نوین در حوزه علوم پایه برگزار می شود.
وی افزود:چهارنشست علمی که هر نشست به 5 موضوع متنوع در سه محور اصلی این همایش می پردازد و در کنار ان سخنرانی ها کاربردی برگزار خواهد شد.
وی، ارتباط بین دانشمندان برتر نسل های مختلف، بهره مند شدن دانشجویان تحصیلات تکمیلی از تجربه های ناب این دانشمندان از دیگر اهداف همایش بیان کرد وادامه داد: این همایش با این رویکرد بالای علمی وحضور دانشمندان برتر یک درصد دنیا نخستین بار در سطح استانهای شمالی کشور هست که در آمل برگزار می شود.
** دانشگاه فناوریهای نوین آمل برای نسل سومی ها
رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل با اشاره به اینکه رویکرد این دانشگاه از سوی وزارت علوم برای نسل سومی ها با هدف توسعه روزافزون فناوریها و ایده های نوین وبرنامه های تخصصی دراین حوزه است، گفت، که برگزاری کنفرانس بین المللی فناوری های نوین در علم با حضور نخبگان برتر دنیا از رویکردها ورسالتهای این دانشگاه در شهرستان آمل است.
پرفسور دومیری گنجی به اخذبرگزاری 4 رشته درمقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل با مجوز وزارت علوم اشاره کرد وگفت: اخذ این مجوزهای جدید درحالی بود که هنوز این دانشگاه در رشته های کارشناسی خود فارغ التحصیل نداشته و این از پیگیریها وافتخارات این دانشگاه است.
وی افزود: این دانشگاه ٣0 عضو هیئت علمی دارد و در تلاش است در یک برنامه ریزی جدید این تعداد را به ٣00 عضو هیئت علمی افزایش دهد.
خبرنگار: مهدی غلامی** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.