مهدی پاشازاده سرمربی تیم نساجی مازندران در حاشیه نشست خبری پس از پایان مسابقات به خبری خبرنگار ایرنا گفت : پیروزی خیلی خوبی بود که توانستیم در یک بازی مهم در کنار هوادارانمان به آن برسیم و از این بابت از همه هواداران تیمم که در این مدت از ما حمایت کردند، تشکر می کنم.
وی افزود : اکنون به جرات می توانم بگویم که می توان به تیم نساجی امیدوار بود . ما واقعا سخت کار کردیم تا توانستیم موفق باشیم و لیاقت این هواداران هم همین است.
سرمربی تیم نساجی مازندران درعین حال با بیان اینکه فوتبال همیشه بالا و پائین دارد ، گفت : انتظارم از همه این است که منطقی فکر کنند .
وی اضافه کرد : خوشحالم که پیروزی در دربی را به عنوان کادوی کوچک به هواداران قائمشهری تقدیم کنم و امیدوارم بتوانیم کادوی اصلی را در آخر فصل بدهم که همه با هم یک کار بزرگ را انجام دهیم.
پاشازاده ادامه داد : هر چند اعتقادم براین است که با این پیروزی همه چیز تمام نشده ، اما می تواند شروع خوبی برای نساجی باشد وامیدوارم که بتوانیم روز به روز بهتر و بهتر شویم تا به هدف بلندمان نزدیک تر شویم.
وی همچنین در خصوص بازی تیمش برابر خونه به خونه گفت : ما توانستیم نیمه اول بازی را به خوبی کنترل کنیم ، البته در نیمه دوم هم می دانستیم تیم حریف برای حمله و جبران نتیجه تلاش خواهد کرد ، اما ما به خوبی هیچ شانسی به آنان ندادیم و امیدواریم که روند بدون گل خوردن خودمان را دربازی های آینده نیز ادامه دهیم.
** جذب چند بازیکن جدید
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اینکه در بازی دربی با مصدومیت و محرومیت چند بازیکن به شدت با کمبود بازیکن مواجه بود ، گفت : البته در هفته گذشته چند بازیکن مورد نظر به توافق اولیه رسیدیم و در چند روز آینده اسامی بازیکنان تازه جذب شده اعلام می‌شود.
پاشازاده افزود : در جذب بازیکنان جدید و مورد نیاز تیم به دنبال اسم و رسم نیستیم و کسانی را جذب می‌کنیم که به درد تیم بخورند.
** نکونام : نساجی ها با وقت تلف کردن به پیروزی رسیدند
در همین حال جواد نکونام سرمربی تیم خونه به خونه مازندران پس از نخستین شکست تیمش برابر تیم نساجی مازندران در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک باشگاههای کشور ، گفت : بازی را برخلاف جریان واقعی آن که باختیم.
وی افزود : متاسفانه نساجی ها نیمه دوم بازی با کنترل توپ ، فقط به دنبال تلف کردن وقت بودند.
او ادامه داد : بازی سنگین و تحت تاثیر حساسیت دربی میان دو شهرستان بود ، هرچند تیم ما خوب و با برنامه بازی کرد.
سرمربی تیم خونه به خونه با بیان اینکه متاسفانه روی یک اشتباه فردی از تیم نساجی گل دریافت کردیم ، گفت : البته در ادامه بازی تلاش های زیادی برای جبران گل داشتیم ، اما در گلزنی ناموفق بودیم .
وی افزود : در نیمه دوم متاسفانه نساجی فقط سعی در کنترل بازی و اتلاف وقت داشت و با وقت کشی اعصاب خوردکن در نهایت توانستند بازی را ببرند.
** گله از هواداران تیم مقابل
نکونام گفت : بابت پیروزی تیم نساجی به آنها تبریک می گویم و در فوتبال هر تیمی که برنده شد ، نوش جانش ، اما یک مساله ای را صادقانه بگویم اینکه ما آمدیم در قائمشهر فوتبال بازی کنیم و مردم لذت ببرند ، متاسفانه از آغاز بازی به بازیکنان ما فحش ناموس و خانواده داده شد.
وی اضافه کرد : اصلا این نوع رفتارها پسندیده فوتبال ما و مازندران نیست و توقع من این بود که هواداران خودشان جلوی این گونه بی حرمتی ها را در ورزشگاهها بگیرند.
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران گفت : در بازی برگشت هم اگر این اتفاق برای تیم میهمان بیفتد قطعا ما جلوگیری خواهیم کرد و به تماشاگران اجازه فحاشی به بازیکنان میهمان را نخواهیم داد.
** اگر جلوی هواداران ما را می گرفتند به فیفا اعتراض می کردیم
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران در عین حال با اشاره به اینکه جوسازی و تصمیم های هفته های اخیر در موضوع جلوگیری از ورود تماشاگران بابلی به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خوشبختانه تاثیری در بازی امروز ما نداشت، گفت : من مطمئن بودم از روز اول این برنامه ها، بازی دربی با حضور تماشاچیان هر دو تیم برگزار خواهد شد و این یک قانون است و کسی نمی تواند جلوی آن را بگیرد.
نکونام اضافه کرد : اگر امروز جلوی بازیکنان ما را می گرفتند ما به فیفا اعتراض می کردیم و آن وقت مشخص می شد که چه کسانی اشتباه می کردند.
وی ادامه داد : خوشبختانه ما قوانین فوتبالی را می دانیم و توجهی به این صحبت ها نداریم و آنهایی که این صحبت ها را مطرح کردند، حرفه ای و اصلا فوتبالی نبودند.
** نتیجه مساوی عادلانه تر بود
سر مربی تیم خونه به خونه با اشاره به اینکه دراین بازی بدشناسی هم به تیمش رو کرده بود ، گفت : در روزی که با سه بازیکن مصدوم و محروم مواجه بودیم ، به دیدار دربی رسیدیم.
وی افزود : متاسفانه تا قبل از بازی هم دو بازیکن دیگر به علت آسیب دیدگی از ترکیب اصلی خارج شدند و با تیمی نصفه به مصاف حریف رفتیم.
نکونام گفت : تیم ما لیاقت مساوی در این مسابقه حساس دربی را داشت و شکست حق تیم ما نبود و نتیجه عادلانه بهترین نتیجه برای هر دو تیم بود.
شهرآورد تیم های مازندرانی نساجی و خونه به خونه در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور عصر شنبه در حضور بیش از هشت هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد.
تیم نساجی در این مسابقه با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و با 9 امتیاز به رده پنجم جدول رسید و خونه به خونه با 5 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.