به گزارش خبرنگار ایرنا ، طرح های بهره برداری شده شامل طرح هادی و آسفالت معابر روستایی ، طرح مرمت و نگهداری خطوط آب شرب ، بوستان شهری و پایش تصویری بوده که برای اجرای آنها یک میلیارد و 40 میلیون تومان هزینه شده است.
بخشدار مرکزی جویبار در مراسم افتتاح این طرح ها گفت : طرح هادی و آسفالت معابر روستای اسماعیل کلا کوچک به طول هفتصد متر و اعتبار 200 میلیون تومان به صورت مشارکتی با شورای اسلامی و دهیاری اجرا شد.
محمد مدانلو افزود : همچنین طرح مرمت و نگهداری خطوط آب شرب 10 روستای بخش مرکزی به طول 12 کیلومتر با 800 میلیون تومان اجرا شد و برای ساخت بوستان و مرکز پایش تصویری روستای پهناب محله هم 40 میلیون تومان هزینه شده است.
وی با تجلیل از خدمات دولت تدبیر و امید بویژه توجه به روستاها ، یاد وخاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر را به عنوان اسوه و الگوی مدیریت اسلامی گرامی داشت و بیان کرد : در دولت دوازدهم با پشتوانه رای مردم و حمایت و تنفیذ مقام معظم رهبری انشاالله توجه ویژه ای به روستاها بویژه رفع معظل بیکاری و اشتغال پایدار خواهد شد .
بخشدار مرکزی جویبار گفت : امیدواریم شوراهای اسلامی و دهیاران با همدلی و همراهی سیاست های دولت دوازدهم قدم های ارزشمندی را برای توسعه و عمران و آبادانی روستا بردارند .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.