به گزارش خبرنگار ایرنا برای ارتقا هتلینگ بیمارستان های حکمت ساری، شفا بابلسر و بوعلی نکا 26میلیارد و 649میلیون ریال هزینه شده است.
**سرمایه گذاری 10هزار میلیارد ریالی دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان مازندران
ربیع فلاح استاندار مازندران در این مراسم در محل بیمارستان حکمت ساری ، طرح تحول سلامت را از موفقیت های ملموس و رضایتبخش دولت تدبیر امید نام برد و گفت: در چهار سال گذشته شش هزار میلیارد ریال در بخش زیر بنایی و چهار هزار میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان استان سرمایه گذاری شده است.
وی اجرای طرح ارتقا هتلینگ بیمارستان ها را توجه به مطالبات عمومی مردم از سوی دولت دانست و بیان داشت: امروز علاوه بر اینکه خدمات مطلوبی به بیماران ارائه می شود ، همراهان بیماران نیز از خدمات رفاهی بهره مند می شوند.
استاندار مازندران به خدمات شایسته سازمان تامین اجتماعی در چهار سال گذشته به جامعه هدف اشاره کرد و گفت: این سازمان برخلاف سال های قبل از 92 ، بدون حاشیه و با همه مشکلات خدمت ارائه کرده است.
وی ضمن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 385شهید کارمند مازندران ، گفت: دولت یازدهم قدر ملت خود را به خوبی دانست و در ادامه فعالیت خود در دوره دوازدهم نیز مطالبات مردم را پاسخگو خواهد بود.
**سرمایه گذاری 1050 میلیارد ریالی تامین اجتماعی مازندران در دولت یازدهم برای بخش درمان
دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت که در دولت یازدهم یکهزار و 50 میلیارد ریال برای توسعه زیرساختی و خرید تجهیزات پیشرفته پزشکی بخش درمان استان سرمایه گذاری شد.
وی افزود: 710 میلیارد ریال از این مبلغ برای راه اندازی جراحی قلب باز ، خرید دستگاه پیشرفته ام آر آی ، دستگاه سنگ شکن و توسعه برق بیمارستان ولیعصر (عج) قائمشهر هزینه شد.
وی از هتلینگ بیمارستان های زیر پوشش تامین اجتماعی استان با 90 میلیارد ریال هزینه به عنوان بخش دیگری از سرمایه گذاری دولت تدبیر و امید یاد کرد و گفت که همچنین در این دولت 10 دستگاه آمبولانس به ناوگان مدیریت درمان استان اضافه شده است.
خورشیدی از تهیه زمین و تغییر کاربری آن برای ساخت درمانگاه تخصصی در ساری مرکز استان مازندران خبر داد و افزود : توسعه بیمارستان' حکمت ' ساری هم از دیگر طرح های در دست اجرای تامین اجتماعی مازندران است.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده: محسن حسن نیا
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.